Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 mei 2008, 21:08
razoon's schermafbeelding
razoon razoon is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: schagen / multikabel
Berichten: 31
Standaard extra emailadres aanmaken gewijzigd?

Ik wil een extra email adres voor mijn dochter aanmaken.
Nu kon dat bij Multikabel tot 5 stuks geloof ik via de Service site.

Hoe doe ik dat nu na de overstap naar Ziggo in hemelsnaam?
Die service site redirect me naar de Ziggo site en daar kan ik die opties niet vinden.


Ik zat bij Multikabel.
  #2  
Oud 23 mei 2008, 22:53
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razoon Bekijk bericht
Ik wil een extra email adres voor mijn dochter aanmaken.
Nu kon dat bij Multikabel tot 5 stuks geloof ik via de Service site.

Hoe doe ik dat nu na de overstap naar Ziggo in hemelsnaam?
Die service site redirect me naar de Ziggo site en daar kan ik die opties niet vinden.
Ze zijn nog bezig om alles in orde te maken. Niemand kan via de site een extra emailadres aanmaken. Staat allemaal vermeld op het forum in erg recente topics.

Suc6!
  #3  
Oud 23 mei 2008, 23:49
raymond's schermafbeelding
raymond raymond is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: Rijswijk / Prolocation
Berichten: 1.082
Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brammetje Bekijk bericht
Ze zijn nog bezig om alles in orde te maken. Niemand kan via de site een extra emailadres aanmaken. Staat allemaal vermeld op het forum in erg recente topics.

Suc6!
Kun je als het goed is weer doen nu.

Bye,
Raymond.
  #4  
Oud 24 mei 2008, 00:47
razoon's schermafbeelding
razoon razoon is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: schagen / multikabel
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk bericht
Hi!

Kun je als het goed is weer doen nu.

Bye,
Raymond.
Nee hoor nog niet.
Heb een email met een klantnummer ontvangen...maar kan nog niet bij al mijn gegevens.
  #5  
Oud 24 mei 2008, 01:17
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member
Site Admin
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: Enkhuizen
Ziggo Internet: Ai1X|EVM-3200|WNDR-3700 (OpenWRT)
DTV: CI+1.3 LG|CI+ Samsung|Humax 5050|Humax 5200
Berichten: 10.026
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razoon Bekijk bericht
Nee hoor nog niet.
Heb een email met een klantnummer ontvangen...maar kan nog niet bij al mijn gegevens.
Klantnummer heb je daarvoor niet nodig, je moet email-instellingen wijzigen via een menu optie bij klantenservice, "installatie en downloads" en daar kies je dan "instellingen email wijzigen" (ja lekker handig allemaal )

Om het handig te maken moet de daar dan inloggen met je complete email-adres dus inclusief apenstaartje en wat erachter staat. (Voor je klantgegevens en produkten moet je bij "mijn ziggo" inloggen met alleen het deel voor het apenstaartje als gebruikersnaam, dus 2 verschillende manieren.

Je klantnummer heb je hiervoor niet nodig......

Dus email-adressen beheren via deze pagina.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
  #6  
Oud 24 mei 2008, 09:37
razoon's schermafbeelding
razoon razoon is offline
Member
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Locatie: schagen / multikabel
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Klantnummer heb je daarvoor niet nodig, je moet email-instellingen wijzigen via een menu optie bij klantenservice, "installatie en downloads" en daar kies je dan "instellingen email wijzigen" (ja lekker handig allemaal )

Om het handig te maken moet de daar dan inloggen met je complete email-adres dus inclusief apenstaartje en wat erachter staat. (Voor je klantgegevens en produkten moet je bij "mijn ziggo" inloggen met alleen het deel voor het apenstaartje als gebruikersnaam, dus 2 verschillende manieren.

Je klantnummer heb je hiervoor niet nodig......

Dus email-adressen beheren via deze pagina.
Geweldig, ik heb het gevonden. Dank je.
  #7  
Oud 24 mei 2008, 12:12
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk bericht
Kun je als het goed is weer doen nu.
Raymond,

Wanneer komt '@ziggo.nl' beschikbaar?

Dag!
  #8  
Oud 24 mei 2008, 12:37
raymond's schermafbeelding
raymond raymond is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: Rijswijk / Prolocation
Berichten: 1.082
Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brammetje Bekijk bericht
Raymond,

Wanneer komt '@ziggo.nl' beschikbaar?

Dag!
Zodra @HOME ook op de @Ziggo portal kan inloggen. Om iedereen een gelijke kans te geven een nieuw @Ziggo adres aan te laten maken.

Bye,
Raymond.
  #9  
Oud 24 mei 2008, 13:30
ericrechter's schermafbeelding
ericrechter ericrechter is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 mei 2008
Locatie: Hoorn
Berichten: 1
Standaard

Hahaha, wat een drama allemaal. Meerdere keren moeten inloggen en dan de ene keer mét en de andere keer zonder wat er achter het @ staat (ooit van single-sign-on gehoord?). Verder is er niets logisch te vinden, telefooninstellingen moet je via Mijn Ziggo wijzigen, je e-mail weer via klantenservice. Ongelofelijk, ik vraag me af wie bij Ziggo verantwoordelijk is voor de IT. Ben zelf IT-er, maar als ik dit soort prutswerk zou afleveren zou ik het niet ver schoppen denk ik.
  #10  
Oud 24 mei 2008, 13:41
Ricomtelecom's schermafbeelding
Ricomtelecom Ricomtelecom is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 maart 2006
Locatie: Avenhorn/Multiweb
Ziggo Internet: Alles in 1
Berichten: 8
Standaard

Ja het is wat dat 3 grote bedrijven z'n troep kunnen neer zetten op internet.
Zelfs als je ingelogd hebt voor je E-mail dan kan je alleen je hoofd account aanpassen. Voor alle andere accounts die je eventueel aangemaakt hebt moet je ook weer apart inloggen heb ik gemerkt.

Ziggo internet is het bos van wachtwoorden aan het worden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericrechter Bekijk bericht
Hahaha, wat een drama allemaal. Meerdere keren moeten inloggen en dan de ene keer mét en de andere keer zonder wat er achter het @ staat (ooit van single-sign-on gehoord?). Verder is er niets logisch te vinden, telefooninstellingen moet je via Mijn Ziggo wijzigen, je e-mail weer via klantenservice. Ongelofelijk, ik vraag me af wie bij Ziggo verantwoordelijk is voor de IT. Ben zelf IT-er, maar als ik dit soort prutswerk zou afleveren zou ik het niet ver schoppen denk ik.
__________________
Multiweb kabelaar van het eerste uur.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email


Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.


© 2014 - Ziggo-Gebruikers.nl