[Vraag] Webcare medewerkers Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, maakt ons verder niet uit. Het was ingesteld als extra dienstverlening, maar ik kan begrijpen dat jullie wantrouwend zijn om zomaar je ip-adres te geven.

Raymond is bij deze geen moderator meer en kan ook geen ip-adressen meer inzien.
 
Hi!

Okee, maakt ons verder niet uit. Het was ingesteld als extra dienstverlening, maar ik kan begrijpen dat jullie wantrouwend zijn om zomaar je ip-adres te geven.

Raymond is bij deze geen moderator meer en kan ook geen ip-adressen meer inzien.

Top! Scheelt me een hoop vrije tijd dit. Muchos gracias. :pompom:

Suc6 verder, mocht er iets belangrijks zijn verder dan weet Cees me wel te vinden. Ja ik kan via een PM om gegevens vragen, en nee dat ga ik niet doen. Het was voor mij een relatief simpele en werkbare manier om snel storingen boven water te krijgen. Ik werkt niet op de helpdesk, en heb ook niet de ambitie dat te gaan doen. Daar zijn andere mensen veel beter in.

Een aantal van jullie hebben mijn Ziggo adres. Geen probleem om die te gebruiken verder.

Bye,
Raymond.
 
Hi!



Geen probleem, zet maar gewoon dicht dan. Ik help hier in mijn vrije tijd. Niet alleen hier, maar ook toen het nog het forum van de MGV (Multikabel)was. Er zijn kennelijk mensen die moeilijkheden hebben als ik in het subforum internet de IP adressen kan zien van de posters. Dit is samen met de forum leiding gedaan om de doorlooptijd van sommige issues te kunnen verkorten. Als dat niet opweegt tegen de bewaren, dan niet, voor mij om het even.

Verwacht overigens niet dat ik om IP adressen ga vragen via PB's dat is hierbij gewoon afgelopen. Ik wil best inspringen op bepaalde threads maar dan moet het ook voor mij werkbaar zijn.

Ik vind het erg jammer dat er mensen twijfelen aan de goeie bedoelingen van zowel Cees als van mij hierin. Maar kan er prima mee leven verder.

:frons:

Ik zal jullie verder niet storen.

Bye,
Raymond.

Raymond,

Dit is niet wat ik met mijn postings wilde bewerkstelligen. Niemand in deze thread twijfelt aan jou of CeeS. Echt niet. Het punt dat bij mij steekt is dat vooraf niet duidelijk is dat een medewerker van Ziggo meer informatie tot zijn beschikking heeft dan een regulier lid van dit forum. Er wordt zo benadrukt dat dit een onafhankelijk forum is dat ik wel even met mijn ogen stond te knipperen toen ik las dat er inderdaad een medewerker is met speciale rechten op dit forum. Ik kan daar prima mee leven, mits het vooraf maar duidelijk is. Dat is waarom ik nu zo fel reageer, posters wanen zich voor Ziggo anoniem, terwijl er toch een medewerker meer over ze weten dan ze denken. Ook al gaat het hier maar over een ip-adres.

Neemt niet weg dat iedereen hier waardeert wat je doet op dit forum, in je vrije tijd. Ik vind het ook prima als dit speciaalrecht gecontinueerd wordt, mits het voor iedere poster maar duidelijk is wie wat te zien krijgt. Een beetje transparantie graag.

Ik ben er echt niet op uit om je vrijwillege inzet te dwarsbomen of moeilijker te maken, ik struikelde over de term onafhankelijk.

Met vriendelijke groet,

Mart
 
Nogmaals: niemand twijfeld aan de goede bedoelingen en de waardering voor de inzet van Raymond.

Wel denk ik dat dit idd de beste en de zuivere oplossing is: geen privé info naar Ziggo.
Al was het alleen maar om alle schijn te vermijden en dit soort discussies te voorkomen.
 
Hi Mart,

Raymond,

Neemt niet weg dat iedereen hier waardeert wat je doet op dit forum, in je vrije tijd. Ik vind het ook prima als dit speciaalrecht gecontinueerd wordt, mits het voor iedere poster maar duidelijk is wie wat te zien krijgt. Een beetje transparantie graag.

Ik ben er echt niet op uit om je vrijwillege inzet te dwarsbomen of moeilijker te maken, ik struikelde over de term onafhankelijk.

Met vriendelijke groet,

Mart

Geen punt ik snap je insteek.

Wellicht kan iemand anders het stokje overnemen. Ik ben blij dat ik een aantal mensen heb kunnen helpen en vice versa. Wie weet komen we elkaar nog elders tegen.

Bye,
Raymond.
 
Raymond,

Dit is niet wat ik met mijn postings wilde bewerkstelligen. Niemand in deze thread twijfelt aan jou of CeeS. Echt niet. Het punt dat bij mij steekt is dat vooraf niet duidelijk is dat een medewerker van Ziggo meer informatie tot zijn beschikking heeft dan een regulier lid van dit forum. Er wordt zo benadrukt dat dit een onafhankelijk forum is dat ik wel even met mijn ogen stond te knipperen toen ik las dat er inderdaad een medewerker is met speciale rechten op dit forum. Ik kan daar prima mee leven, mits het vooraf maar duidelijk is. Dat is waarom ik nu zo fel reageer, posters wanen zich voor Ziggo anoniem, terwijl er toch een medewerker meer over ze weten dan ze denken. Ook al gaat het hier maar over een ip-adres.

Neemt niet weg dat iedereen hier waardeert wat je doet op dit forum, in je vrije tijd. Ik vind het ook prima als dit speciaalrecht gecontinueerd wordt, mits het voor iedere poster maar duidelijk is wie wat te zien krijgt. Een beetje transparantie graag.

Ik ben er echt niet op uit om je vrijwillege inzet te dwarsbomen of moeilijker te maken, ik struikelde over de term onafhankelijk.

Met vriendelijke groet,

Mart

Nogmaals: niemand twijfeld aan de goede bedoelingen en de waardering voor de inzet van Raymond.

Wel denk ik dat dit idd de beste en de zuivere oplossing is: geen privé info naar Ziggo.
Al was het alleen maar om alle schijn te vermijden en dit soort discussies te voorkomen.

Dit hierboven. Het ging mij er evenmin om twijfel te zaaien of mensen ook maar ergens van te beschuldigen. Wel vond ik toen er aan het licht kwam dat er mensen meer rechten hadden om hier een discussie over te starten net als Mart ook aangeeft.

Persoonlijk maak ik me er niet druk om dat jij mijn ip zou kunnen zien, ook daar ging het mij persoonlijk niet om. Wel keek ik op van het feit dat een medewerker van Ziggo daar toegang tot had zonder dat blijkbaar (veel)mensen op dit forum daar van afwisten en dan in combinatie met de term onafhankelijk forum.

Het word zeker gewaardeerd wat je hier allemaal doet! Laten we dat voorop stellen!

Ik ben het met Xahmol eens dat dit misschien de beste oplossing is, ook voor de buitenwereld en de schijn en dit soort discussie's te voorkomen. Op persoonlijke basis zou ik er geenprobleem mee hebben als dat privilege gehandhaafd word, zolang dit maar kenbaar word gemaak of je het ergens kan opzoeken/vinden. Beetje transparantie op dat gebied is in dat geval wel wenselijk denk ik. Nu word het via een dergelijk topic bekend en dat lijkt me niet de gewenste situatie, krijg je alleen maar roddels (en onwaarheden) van in de wereld.
 
Nu word het via een dergelijk topic bekend en dat lijkt me niet de gewenste situatie, krijg je alleen maar roddels (en onwaarheden) van in de wereld.

Er werd helemaal niet geheimzinnig over gedaan, dit was hier al jaren bekend. Alleen als het nu als een "soort onthulling" op tweakers gebracht wordt lijkt dat misschien zo, maar dat ligt aan de toonzetting van die "onthulling". Iedereen kon de moderator-status zien en kon antwoord krijgen op zijn vraag hoe het zit, niets geheimzinnigs aan, al wordt het wel zo gebracht.
 
Hi!

Er werd helemaal niet geheimzinnig over gedaan, dit was hier al jaren bekend. Alleen als het nu als een "soort onthulling" op tweakers gebracht wordt lijkt dat misschien zo, maar dat ligt aan de toonzetting van die "onthulling". Iedereen kon de moderator-status zien en kon antwoord krijgen op zijn vraag hoe het zit, niets geheimzinnigs aan, al wordt het wel zo gebracht.

Dat is waar ik me zelf ook erg onprettig bij voel.

Het was geen geheim. Het was gewoon zichtbaar in de profiles. Ik krijg nu echt het gevoel dat we stiekem dingen deden. Zo is en was het in mijn optiek zeker niet afgesproken. Anders had ik dat ik die specifieke details ook niet laten weten verder in de postings.

Wat mij betreft sluiten we de discussie.

:giveup:

Suc6,
Raymond.
 
Hi!



Dat is waar ik me zelf ook erg onprettig bij voel.

Het was geen geheim. Het was gewoon zichtbaar in de profiles. Ik krijg nu echt het gevoel dat we stiekem dingen deden. Zo is en was het in mijn optiek zeker niet afgesproken. Anders had ik dat ik die specifieke details ook niet laten weten verder in de postings.

Het is mij in ieder geval niet duidelijk geworden dat je een moderator was van een sectie, kon het niet vinden in je profiel en het stond ook niet bij de betreffende sectie. Dit kan natuurlijk aan mij liggen :oops:.
 
Wat mij betreft kan de discussie ook wel dicht. Ik vind het namelijk jammer dat 1 a 2 mensen zich nu een beetje de gebeten hond voelen ondanks dat in elk geval absoluut niet mijn intentie was. Sterker nog, ik heb dit topic om een geheel andere reden geopend, kreeg alleen een andere wending door een post van iemand waar vervolgens deze hele discussie op volgde.

@Raymond, in de korte tijd dat ik hier op het forum zit heb ik al veel goede dingen gezien, het is in elk geval nooit mijn bedoeling geweest om op de man te spelen, en al helemaal niet om een beschuldiging in de wereld te helpen. Je inzet word zeker wel gewaardeerd, laten we dat voorop stellen! Als je het ervaren hebt als op de man spelen en beschuldigen wil ik je in elk geval van mijn kant mijn excuses daarvoor aanbieden!

@CeeS, ook was het niet jou gespeeld, en was het zeker niet de bedoeling om met beschuldigingen te smijten. Mocht je dit wel zo ervaren hebben geldt ook hiervoor dat ik daarvoor dan vanaf mij persoonlijk mijn excuses daarvoor wil aanbieden.

Overall gezien hadden mensen het misschien wel kunnen weten, maar klaarblijkelijk wisten heel veel mensen het blijkbaar niet. Hoe dat kan dat zal een vraag blijven. Ik wist het in elk geval niet.

Ik ga van mijn kant deze disussie staken aangezien ik het idee heb dat mijn posts (en dan spreek ik even voormezelf en niet voor anderen), anders worden opgevat dan het is bedoeld wat weer allerlei misverstanden en dergelijke in de wereld helpt dan dat is nooit mijn bedoeling geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan