• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Items voor software release

@diamon: hoe heb je dat opgelost met dat scrollen?

Volgens mij (net als ik heb gedaan) de 850 wegdoen een ontvanger
aanschaffen die wel aan de verwachtingen voldoet :wink:

Ik heb het idee dat de software van de 850 toch niet meer geupgrade wordt.
 
Klopt, de 850 is opgeruimt en staat op zolder en heb nu een Humax 9200C draaien (nadat ik deze gerepareerd heb).
Begin december 2010, heb ik contact gehad met Anoniem over het beschikbaarstellen van mijn 850.
Wij zijn nu een halfjaar verder, en tis weet stil geworden aan het front van Anoniem.

Ik heb zelf ook zo'n vermoeden, dat wij nooit een firmware update gaan krijgen voor de 850. Weet niet wie ons het wel bekende riet in heeft gestuurt, maar netjes is het niet.
 
samsung doet er wel lang over om een firmware uit te brengen voor de 850R.:?
 
Fout

Als ik teletekst afsluit, dan krijg ik beeld van de zender die ik op had staan. Na een seconde stopt het beeld ongeveer een halve seconde en gaat het beeld even op zwart. Daarna gaat het weer goed.
 
Als ik teletekst afsluit, dan krijg ik beeld van de zender die ik op had staan. Na een seconde stopt het beeld ongeveer een halve seconde en gaat het beeld even op zwart. Daarna gaat het weer goed.

Tip, flikker dit ding in de container en koop een degelijke PVR. Zijn al meerdere "beloftes" gedaan (Anoniem / Ziggo etc..), maar is nooit wat van gekomen.
 
Tip, flikker dit ding in de container en koop een degelijke PVR. Zijn al meerdere "beloftes" gedaan (Anoniem / Ziggo etc..), maar is nooit wat van gekomen.

Nou, dat vind ik schromelijk overdreven. Over het algemeen ben ik heel erg tevreden met de kwaliteit en de mogelijkheden. Voor zoiets ga ik absoluut geen andere apparaat aanschaffen.
 
Heb eerlijk gezegd ook geen problemen met de 850. begint alleen de laatste tijd erg traag te worden.
 
Terug
Bovenaan