• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachtwoord Cisco STB Portal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb eens gekeken naar andere foto's en daar zag ik de testaansluiting.
Deze zit naast de hdmi aansluiting. Op de print is dat een uitstekend stukje print aan de linkerkant. (als je voor het apparaat staat) naast het HDMI gedeelte. Het is ook rechthoekig omlijnd. Dat klinkt als een tx, rx, gnd constructie in een koptelefoon plug. (niet geheel bijzonder) En anders ben ik zowiezo benieuwd waarom dat test heet :-) Iemand die deze pinnetjes wil meten?
 
Ik heb eens gekeken naar andere foto's en daar zag ik de testaansluiting.
Deze zit naast de hdmi aansluiting. Op de print is dat een uitstekend stukje print aan de linkerkant. (als je voor het apparaat staat) naast het HDMI gedeelte. Het is ook rechthoekig omlijnd. Dat klinkt als een tx, rx, gnd constructie in een koptelefoon plug. (niet geheel bijzonder) En anders ben ik zowiezo benieuwd waarom dat test heet :-) Iemand die deze pinnetjes wil meten?

Ook deze pin zal waarschijnlijk niets doen, dit komt omdat het hele apparaat is dichtgezet. Alle externe poorten zijn softwarematig dichtgezet, de hdd gelocked op modelnummer.

Zodra de ethernet poorten opengaan (wat ik betwijfel) hebben we een kans.
 
Ik heb eens gekeken naar andere foto's en daar zag ik de testaansluiting.
Deze zit naast de hdmi aansluiting. Op de print is dat een uitstekend stukje print aan de linkerkant. (als je voor het apparaat staat) naast het HDMI gedeelte. Het is ook rechthoekig omlijnd. Dat klinkt als een tx, rx, gnd constructie in een koptelefoon plug. (niet geheel bijzonder) En anders ben ik zowiezo benieuwd waarom dat test heet :-) Iemand die deze pinnetjes wil meten?

Ik meet 3.3V op een afgehakte 3.5mm jack in de test poort. Scope geeft alleen geen serieel signaal weer :(
 
Lijkt me op zich niet vreemd dat je daar geen signaal op ziet, 3 polig lijkt al snel op asynchrone communicatie. Dan zal je er toch echt eerst iets in moeten sturen voordat je antwoord terug krijgt. Hetgeen wat je aanbied aan de poort moet wel begrijpelijk zijn voor het apparaat dan, i.i.g. op gebied van baudrate en package length. op het moment dat er dan iets mis gaat zou hij wel eens een NACK kunnen geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan