• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Erg zacht geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels in contact met anoniem en heb hem/haar wat meer informatie gegeven. Anoniem gaf wel aan dat er tijdens de toelatingstest geen vreemde nivo's voorbij zijn gekomen.
Ik houd jullei op de hoogte.

De Ziggo medewerker meldt dat hij het bij de eerstvolgende testrun van nieuwe hardware na wil laten kijken door hun engineers.
Wel kreeg ik nog de vraag om te vragen naar het merk van de aangesloten tv (ter referentie denk ik). Zou je me dat kunnen laten weten als je het verschijnsel ook hebt?
Mocht er nieuws zijn (en dat kan een tijdje duren) dan laat ik het hier weten. Mocht je die info dan willen hebben, abonneer je dan op dit draadje.
 
Ik heb dit probleem met het zachte geluid ook. Ik gebruik de optische uitgang, en heb deze aangesloten op mijn 5.1 receiver. Op de reciever moet ik het volume abnormaal hard zetten om enigzins hoorbaar geluidsniveau te hebben, met alle risicos van dien als ik een andere bron selecteer, en het volume niet tijdig heb teruggedraaid. Eigenlijk is deze aansluiting op deze manier niet te gebruiken.
Met mijn IR-FOX C had ik het op dezelfde manier aangesloten, en ondervond geen problemen met het geluidsniveau.
 
Ik gebruik trouwens de analoge scart aansluiting, met een goede kwaliteit flatcable. Het geluidsniveau is op zowel de TV als de VCR scart hetzelfde.

Vreemd trouwens dat het geluid op de VCR scart ook harder en zachter gezet kan worden, dat is voor opnemen niet echt handig. Maar goed, dat is weer een ander onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan