• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nog niet gecertificeerde modellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je inderdaad gewoon met een gerust hart kopen want op de 40W5710 werkt die ook.

Ik heb net gebeld met de sluitallesaan.nl webshop en hun kunnen nog niks zeggen over de uitlevering van de CI+ cams. Ze zeggen dat ik misschien zelfs nog 3 weken moet wachten.

Waar hebben jullie in godsnaam die dingen vandaan :):wink: ?!?
 
CI+ CAM's voorraad

Bij MediaMarkt in Heerlen (postcode 6412) nog een hele lade vol (15-20?) bij de infobalie van de TV-afdeling. Stand 09:35 vanochtend.

Diverse berichten op deze site MM Breda, enz.....
 
Als je kijkt naar de ervaring van Arjan en zijn 37W5500 kan je die met een gerust hart kopen lijkt mij :)
Dat lijkt mij ook, maar ik wil het met het oog op de toekomst graag zeker weten :) Die garantie heb je alleen bij certificering vandaar...
 
CI+ Cam voorraad

Bij MediaMarkt in Heerlen (postcode 6412) nog een hele lade vol (15-20?) bij de infobalie van de TV-afdeling. Stand 09:35 vanochtend.

Diverse berichten op deze site MM Breda, enz.....

Niet eerlijk eigenlijk :wink:.
De Webshop van Ziggo heeft ze nog niet en de MM al wel.:shock:
 
CI+ CAM's van "sluitallesaan" geleverd aan MM?

Er is een bericht op dit forum dat de CI+ CAM's voor de ziggo webshop per ongeluk aan de Media Markten zijn geleverd.
 
Zoals ik al eerder aangaf: ;)

Dat lijkt mij ook, maar ik wil het met het oog op de toekomst graag zeker weten :-) Die garantie heb je alleen bij certificering vandaar...

Als jij wil wachten moet je dat gewoon doen, ben je wel 100% zeker van je zaak.
Gezien de feiten op het forum zijn er al mensen die de ci+ kaart werkend hebben in een W5500 serie, dus voor iedereen die niet wil wachten op de certificering, including me:wink:, is dit een fijn bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan