• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Een positief geluid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb woensdag telefonisch mijn adsl bij Online opgezegd, en Z3 internet besteld bij Ziggo.
Ik had na 10 seconden iemand aan de lijn (werd terug gebeld na op de site mijn 06 te hebben ingevoerd). (heheh, als er verkocht kan worden heb je wel zo iemand aan de telefoon :cool:)

Anyway, die gozer aan de andere kant was behulpzaam en klonk ook niet als een snotneus toen ik vroeg of het pakket met modem e.d. afgeleverd kon worden op een ander adres.

Tot nu toe een goeie ervaring. Ik ben benieuwd of het zo soepel blijft, maar ik geef ze het voordeel van de twijfel.
Misschien wordt mijn geluk dat ik nog nooit klant bij @home/ziggo ben geweest, en dat ik dus niet administratief bekend ben.
 
ik ben ook voor de 100% tevreden over de diensten van Ziggo, ik heb alles via ziggo en ik heb er geen problemen mee gehad.
 
Niet onaardig.

Op het terugbetalen van mijn decoder na (sinds sept nog niet gebeurd) ben ik ook wel tevreden.
Zelfs de h.d. binnen de 2 minuten iemand aan de lijn, die het nog op kon lossen ook nog. Men heeft nu eindelijk mijn gehele pakket op 1 naam staan maar het HD pakket was niet mee gegaan, dus een error in de decoder.
Bellen en hopla, binnen een uur was het HD pakket weer terug. :pompom:
Of ze hebben iets veranderd bij de helpdesk of ik had mazzel.
 
Positieve ervaring met ziggo

Na, heel wat problemen te hebben gehad met de snelheid van mijn oude internet provider (Online), heb ik toch de stap genomen om naar ziggo te gaan. Alles ging prima zoals gepland. Zou op de 16e januari monteur met het alles in een extra pakket krijgen. Dat is gebeurd, alles mooi aangesloten. Werkt hier als een tierelier.

Ik haal deze snelheid:

https://www.speedtest.net/result/393322322.png
393322322.png



Het enige waar ik nu nog op moet wachten dankzij de bezorger (TNT POST) is de digitale ontvanger. Maar dat geduld heb ik wel. Dit is i.v.m. Online een ware verademing. Dus van mijn kant ook eens goed nieuws over ziggo :applause:
 
De meeste mensen die problemen ervaren, en geen weet hebben van dit forum en hier DUS ook nooit terecht komen worden bij voorbaat al als ZEURDER aangemerkt, dus hoera voor de mensen die (gelukkig voor hun) die GEEN problemen ervaren(of hier genoegen mee nemen) het is dus echt geen PROBLEEM forum, iets meer begrip voor mensen met problemen( en dit forum wel weten te vinden) zou wel op zijn plaats zijn.
 
De meeste mensen die problemen ervaren, en geen weet hebben van dit forum en hier DUS ook nooit terecht komen worden bij voorbaat al als ZEURDER aangemerkt, dus hoera voor de mensen die (gelukkig voor hun) die GEEN problemen ervaren(of hier genoegen mee nemen) het is dus echt geen PROBLEEM forum, iets meer begrip voor mensen met problemen( en dit forum wel weten te vinden) zou wel op zijn plaats zijn.
Wat heeft dit topic met onbegrip te maken richting de mensen die wel met problemen kampen bij Ziggo?

Ik val in herhaling, maar ik begrijp het niet helemaal. Als ik jou post lees dan haal ik daaruit dat mensen die problemen hebben dit wel mogen posten, maar dat mensen die geen problemen ervaren dit eigenlijk in jou ogen niet mogen posten op het forum omdat wij hiermee geen begrip tonen richting de mensen die wel problemen hebben?

Ik volg het echt niet. Voor zover ik weet is dit een forum. En voor zover ik weet mag je op een forum zowel goede als slechte berichten posten en heeft dat, zolang men op een nette manier post, helemaal niets met het niet respecteren te maken.
 
Ik volg het echt niet. Voor zover ik weet is dit een forum. En voor zover ik weet mag je op een forum zowel goede als slechte berichten posten en heeft dat, zolang men op een nette manier post, helemaal niets met het niet respecteren te maken.
Amen!
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
 
Waarom? Omdat het in jouw ogen nergens op uit loopt? Nou uh, wordt er eens iets positiefs gepost, wordt er om een slotje gevraagd. Is het dan echt zo, dat er alleen maar geklaagd mag worden? Volgens mij verloopt dit topic vrij netjes en respectvol. Mijns inziens mag je bericht met dat verzoek verwijderd worden ;)
 
lock off

Mij lijkt het slotje meer te slaan op de "discussie" over het wel of niet positieve ervaring hebben met Ziggo (@Home/Multikabel/Quicknet/Casema)
en de reacties die dat dan weer oproept.
Wat mij betreft is een tegenhanger voor alle problemen een situatie die wat meer balans in het geheel brengt.
Wat niet weg wil nemen dat er schrijnende gevallen bestaan door de overgang en migratie.

On topic;

Persoonlijk tot nog toe geen problemen gehad, afgezien van de zo-nu-en-dan ( bij mij pas 1x) optredende problemen ( analoog geen ontvangst bepaalde zenders), die soms buiten Ziggo om gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan