• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan HD kanalen niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

randy

ik heb sinds vrijdag een pakket Z1 gekocht maar naar het automatisch zoeken van de zenders kan ik de HD kanalen niet vinden ik woon in den haag en heb een samsung DCB-B27 OR ontvanger wat te doen?
 
Een HDTV-ontvanger kopen. HDTV-zenders kun je alleen ontvangen met een HDTV-decoder. Had je beter de Samsung DCB-H360R kunnen kopen.
 
hmm ik heb hem gekregen bij een Z1 pakket van Ziggo wat een .... Dus als ik nu per maan een HDTV pakket wil kan dat niet?

ik had wel het idee dat bij gewoon ned1 de EK wedstrijden HD waren? kan alleen kanaal 14 niet vinden?
 
Nee, zonder een speciale HD-ontvanger kun je helaas geen HDTV-uitzendingen ontvangen. je hebt dus echt een Samsung DCB-H360RA nodig.
hmm ik heb hem gekregen bij een Z1 pakket van ziggo wat een .... Dus als ik nu per maan een HDTV pakket wil kan dat niet?

ik had wel het idee dat bij gewoon ned1 de EK wedstrijden HD waren? kan alleen kanaal 14 niet vinden?



Posted via Mobile Device
 
Ik ben nu toch genaaid door ziggo in het Z1 pakket zit toch ook ned HDTV en eurosport en bravia HD. Wat een ...... Kan ik nu een andere decoder eisen???

ik heb hem trouwens bij de BCC gekocht. ik nog vragen is dit een goede decoder ja hoor meneer. moest alleen een scard kabel kopen van 150 euro. wat een .... naaizooi...:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
 
Ik ben nu toch genaaid door ziggo in het Z1 pakket zit toch ook ned HDTV en eurosport en bravia HD. Wat een ...... Kan ik nu een andere decoder eisen???

ik heb hem trouwens bij de BCC gekocht. ik nog vragen is dit een goede decoder ja hoor meneer. moest alleen een scard kabel kopen van 150 euro. wat een .... naaizooi...:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Ik denk eerder dat je door BCC niet goed voorgelicht bent. Als je gevraagd hebt om een HD decoder en ze hebben je deze verkocht hebben ze het niet goed gedaan. Dat kun je Ziggo niet verwijten.
 
Ziggo heeft toch verkeerde pakketen gemaakt!:x
 
Niet echt, want op de productinfo pagina's staat wel dat er twee verschillende Z1 pakketten zijn: een met digitale TV en een met HDTV. Misschien kan de informatie wel wat duidelijker worden, zodat dit soort vergissingen niet gemaakt worden.
Ik denk dat BCC de decoder wel wil omruilen voor een Samsung DCB-H360RA (let op dat je een versie krijgt met die toevoeging A omdat de eerste versie problemen heeft met de HDMI-aansluiting!). Je zult dan via Ziggo wel een extra maandbedrag moeten betalen als je ook de overige HD-zenders wilt ontvangen. NL1-HD is gratis te ontvangen (via die HD-decoder)

Ziggo heeft toch verkeerde pakketen gemaakt!:x
 
Als ik die HDTV-decoder wil moet ik zeker geld bijleggen?:cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan