• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SciFi wordt SyFy

  • Onderwerp starter FJRobert
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich wel logisch voor een zender die niet alleen pure Science Fiction doet, maar ook Fantasy, Horror en Mystery.

Ook wel slim dat de naam fonetisch gewoon hetzelfde blijft.
 
Kan mij die naam schelen :wink:
Snel uit gaan zenden in 16:9.
De beeldkwaliteit laat te wensen over.
 
Ziggo heeft de de zendernamen gisteren al aangepast dat wil zeggen alles hoofdletters nu.
SCI FI en 13TH STREET, dat ziet er toch niet uit, ze hebben volgens mij per ongeluk Caps Lock aan laten staan tijdens het typen.
 
Kan mij die naam schelen :wink:
Snel uit gaan zenden in 16:9.
De beeldkwaliteit laat te wensen over.

Dan kan je lang wachten, heb laats via mail gevraagt waneer ze vanplan zijn om in 16:9 tegaan uitzenden, kreeg daarop antwoord, voorlopig nog niet aangezien de systemen geen 16:9 kunnen weergeven :S reken maar op rond 2010 ofzo.
 
bedankt voor de waarschuwing... dan kan ik me alvast voorbereiden op een schock :roll:
Ik hoop dat het wel mee valt.
Gaan ze ook hun website naar SyFy veranderen? Magazine ook?
 
Ikzelf denk dat de naam syfy gaat worden omdat de amerikanen steeds dommer worden en het nu zo spellen. Ik richt je naar gemiddelde youtube comment om te zien waar ik dat op baseer ;)

Ironisch genoeg verlies ikzelf mijn greep op de nederlandse taal door het vele engels waar ik mee om ga, dus ik moet eigenlijk niet klagen.
 
Ironisch genoeg verlies ikzelf mijn greep op de nederlandse taal door het vele engels waar ik mee om ga, dus ik moet eigenlijk niet klagen.

Toch maar iets meer naar BabyTV kijken dan (ook goed voor je algemene ontwikkeling).
 
Zolang SciFi/Syfy of wat ook maar zo blijft zoals het is, maakt het mij niet uit!

Een paar nieuwe seizoenen Next Generation of zelfs Voyager (Star Trek) zouden overigens zeeer welkom zijn! :pompom:
 
Zolang SciFi/Syfy of wat ook maar zo blijft zoals het is, maakt het mij niet uit!

Een paar nieuwe seizoenen Next Generation of zelfs Voyager (Star Trek) zouden overigens zeeer welkom zijn! :pompom:

en niet vergeten: Star Trek - Deep Space Nine :mrgreen:
ik mis ST:DS9 wel...

Helaas worden ze niet meer gemaakt...
Ik had veel liever dat ze een paar films over Star Trek - Voyager en Deep Space Nine maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan