• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E 19 storing

  • Onderwerp starter djwiegman
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E19

Het valt mij op dat de "oude" rode [DeltaCard] irdeto acces kaart veel langzamer is dan de nieuwe Ziggo Card. De oude card laat vaak E19 meldingen zien met opstarten en duurd veel langer dan de nieuwe, die geeft veel sneller beeld zonder E19 meldingen.
 
Code E19

Heb sinds vanavond ook geen digitale ontvangst meer. Zowel TV als RADIO niet. Althans, klopt niet helemaal, want 2 zenders teweten NL 1 en Nickelodeon doen het wel digitaal.
Mijn dealer heeft bij de bestelling al aangegeven.. digitale tv, zelfs extra vermeld (heb een Allesin1Plus pakket analoog en digitaal) zonder extra keuzepakketten of aanvullende abonnementen. Daar kan het dus niet aan liggen.
Je hoefde vlgs handleiding nml niks meer op te sturen als de dealer het al had aangegeven en extra vermeld. Smartcard code is ook vermeld idem abonnementkeuze digitale tv. Heb daarom juist een extra uitdraai aan dealer gevraagd zodat ik het zelf kan zien. Zelfs met de streepjes code van de CM MAC en nr.

Tja, bellen kom ik er niet doorheen, heb dus maar weer een storing formulier ingevuld anders morgen maar weer bellen. Wat een ellende!

Zou me niet verbazen als weer eens niks fatsoenlijk geregistreerd is. :sad:

Over de rest maar te zwijgen!

Dan maar weer analoog kijken...:?
 
PM me je klantnummer met smartcardnummer en gewenste pakketten maar, maak ik het voor je in orde.
 
kapotte digi1 decoder

hallo
wie heeft hier ook ervaring mee.
ik heb 13 dagen geleden mijn kapotte digi1 decoder opgetuurd naar ziggo.deze digi decorder was 1 jaar oud ze zouden hem binnen 5 dagen repareren en terug sturen...ik heb tot op heden nog niks gehoord of gezien ...heeft hier iemand dat ook ooit gehad ?
ik heb al tig keer gebeld maar er word telkens gezegd dat alle medewerkers in gesprek zijn ...ja kost me handen vol geld dus kom geen stap verder.
weet iemand de oplossing?
 
E19...

Goedemorgen,

Ik heb sinds vorige week donderdag een E19 melding, onlangs dat ik de kaart al lang heb opgestuurd met daarop mijn keuze (totaal pakket)
Ik ben al een week aan het bellen, maar kom er of niet door (45min vind ik te lang) of ik krijg iemand aan de lijn die mij niet verder kan helpen en zegt, ja mailt u maar, of stuur de kaart op...:roll: zucht...

Heeft iemand nog een idee, analoge tv doet het prima, maar wil graag m'n digitale pakket terug. (ik heb dit abbo overigens sinds eind augustus, en heb 2 maanden zonder problemen kunnen kijken)

Alvast bedankt.
 
nogmaals E19

Goedenavond,


Ik heb sinds vorige week donderdag een E19 melding, onlangs dat ik de kaart al lang heb opgestuurd met daarop mijn keuze (totaal pakket)
Ik ben al een week aan het bellen, maar kom er of niet door (45min vind ik te lang) of ik krijg iemand aan de lijn die mij niet verder kan helpen en zegt, ja mailt u maar, of stuur de kaart op...:roll: zucht...

Heeft iemand nog een idee, analoge tv doet het prima, maar wil graag m'n digitale pakket terug. (ik heb dit abbo overigens sinds eind augustus, en heb 2 maanden zonder problemen kunnen kijken)

Alvast bedankt.
 
Voor de mensen die niet in de wacht willen staan, je kan het ook via mijnziggo.nl doorgeven....

Ook dat heeft geen zin. Heb ik een week of twee ook al gedaan. Mailen, bellen, mijnziggo, hier op het forum.....maakt allemaal niks uit. Ik heb 1 werkende smartcard met digitaal-totaalpakket (is tenminste nog iets), 1 smartcard met E19-code bij een alles-in-1-pluspakket waar ik na een maand nog steeds geen activatiegegevens van heb ontvangen en 1 smartcard met basis-digitaleTV-pakket nog in de previewperiode maar die zal ook wel snel op E19 schieten want ook die is nog steeds niet aangemeld bij Ziggo. Om radeloos van te worden :cry::cry::cry:
 
Ook dat heeft geen zin. Heb ik een week of twee ook al gedaan. Mailen, bellen, mijnziggo, hier op het forum.....maakt allemaal niks uit. Ik heb 1 werkende smartcard met digitaal-totaalpakket (is tenminste nog iets), 1 smartcard met E19-code bij een alles-in-1-pluspakket waar ik na een maand nog steeds geen activatiegegevens van heb ontvangen en 1 smartcard met basis-digitaleTV-pakket nog in de previewperiode maar die zal ook wel snel op E19 schieten want ook die is nog steeds niet aangemeld bij Ziggo. Om radeloos van te worden :cry::cry::cry:

Probeer het eens via een PM aan Kitaro1
 
E19

Gisteravond opnieuw gebeld, de film kanalen (film1.1 , 2 3 etc...) geven nog steeds een E19, net zoals de sport kanalen, terwijl ik een digitaal totaal pakket heb. Klopt dit?
Er werd mij gisteravond verteld dat ik hiervoor wel geabbonneerd ben, en het binnen 2 uur geactiveerd zou zijn. Ik wacht nu nog...

Anoniem...kan jij hierin iets betekenen?

Alvast bedankt.

gr. Niels
 
Gisteravond opnieuw gebeld, de film kanalen (film1.1 , 2 3 etc...) geven nog steeds een E19, net zoals de sport kanalen, terwijl ik een digitaal totaal pakket heb. Klopt dit?
Er werd mij gisteravond verteld dat ik hiervoor wel geabbonneerd ben, en het binnen 2 uur geactiveerd zou zijn. Ik wacht nu nog...

Anoniem...kan jij hierin iets betekenen?

Alvast bedankt.

gr. Niels

De filmkanalen zitten niet in het digitaal totaal. Voor film/ sport / eredivisie voetbal heb je een apart abonnement nodig. Als je de extra abonnementen wel hebt dan kun je proberen via Kitaro1 e.e.a. te laten re-activeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan