• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

nieuwe 5050c

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lodo

heb gisteren de stoute schoenen aangetrokken en mijn samsung 360 vervangen door de 5050c.
instellingen / menu ook al duidelijk zonder quick start guide en opnemen gaat erg eenvoudig.
beeld is duidelijk minder scherp dan bij samsung 360,maar volgens div. forumleden zal dat na enige tijd inspelen beter worden ??.
heb de output op original staan en dan valt op,zoals door andere forumleden reeds is opgemerkt,dat de 5050c van de originele 576i zelf 576p maakt,dat is wel jammer,heb liever dat mijn tv dat doet.
1080 i - hd geeft wel een mooi plaatje.
verder valt gelijk op de overdadige display verlichting,maar dat was ook al bekend uit de bug@wishlist.

verder valt mij op(hoop dat het exemplarisch is) dat het geluid nagenoeg mono is en erg vlak klinkt. zoals gezegd heb ik de samsung 360 1 op 1 vervangen door de 5050c en is de receiver alleen met hdmi kabel verbonden met (pio 436) tv.
de samsung klonk veel meer aangenamer,meer stereo.
komt iemand dit issue bekend voor??

vr gr lodo
 
verder valt mij op(hoop dat het exemplarisch is) dat het geluid nagenoeg mono is en erg vlak klinkt. zoals gezegd heb ik de samsung 360 1 op 1 vervangen door de 5050c en is de receiver alleen met hdmi kabel verbonden met (pio 436) tv.
de samsung klonk veel meer aangenamer,meer stereo.
komt iemand dit issue bekend voor??

Komt mij niet bekend voor. Ik neem aan dat je het geluid in het menu op Stereo (systeem instellingen - A/V instellingen - Audio uitgang) hebt staan.
Komt het op alle zenders voor?
Heb je de instellingen van je TV goed staan (denk het wel omdat je 1 op 1 gewisseld hebt)?
 
Komt mij niet bekend voor. Ik neem aan dat je het geluid in het menu op Stereo (systeem instellingen - A/V instellingen - Audio uitgang) hebt staan.
Komt het op alle zenders voor?
Heb je de instellingen van je TV goed staan (denk het wel omdat je 1 op 1 gewisseld hebt)?
@golftouch,dank voor je antwoord.
alles staat volgens mij goed ingesteld en het is op alle zenders,
ik ga in overleg met leverancier om een andere 5050c.
vr gr lodo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan