• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SPORT1: per 1 februari 2009 van 8 naar 6 kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Bergschenhoek niet meer, het zijn er nu 6. 2662AN

Jip, ook hier zijn ze er af. Had een klein beetje hoop dat sport 1 HD toegevoegd zou worden in het oude casema gebied. Maar helaas, de hoop was tevergeefs. Is er nou niemand van Ziggo die hier eens kan weergeven wat de actuele status is en of er plannen/mogelijkheden zijn om het in de (nabije) toekomst wel door te gaan geven?
 
Jip, ook hier zijn ze er af. Had een klein beetje hoop dat sport 1 HD toegevoegd zou worden in het oude casema gebied. Maar helaas, de hoop was tevergeefs. Is er nou niemand van Ziggo die hier eens kan weergeven wat de actuele status is en of er plannen/mogelijkheden zijn om het in de (nabije) toekomst wel door te gaan geven?

Dit zou ik ook erg graag willen weten. Heb in meerdere topics deze vraag gesteld en gebruiker anoniem een pm gestuurd. Tot op heden geen enkele reactie. Kunnen we niet een actie opzetten ofzo?
 
Ik heb de 2 verdwenen zenders weer gevonden! :lol:

Op 15003 en 15004 (nee, geen typefout...) zitten ineens 2 zenders van Sport1! :schater:
 
Ik heb de 2 verdwenen zenders weer gevonden! :lol:

Op 15003 en 15004 (nee, geen typefout...) zitten ineens 2 zenders van Sport1! :schater:

Maar dat is alleen te zien op de Cisco. Op mijn Humax SD-ontvanger geen kanaal 15003 of 15004. Zou ik verder niet mee zitten ware het niet dat mijn EPG-opnamen op de Cisco sindsdien regelmatig mislukken / verdwijnen!
Of is dat toeval?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan