• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Analoge tv terug naar 30 kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Minder leveren voor hetzelfde geld... ???

Daar zouden we werk van kunnen maken:evil:

Ombudsman? Rechter? Consumentenbond?
Minder? Je krijgt juist meer (digitale) zenders voor het zelfde geld!
Je zou dus eigenlijk meer moeten gaan betalen... ;-) c:wink:
 
Minder? Je krijgt juist meer (digitale) zenders voor het zelfde geld!
Je zou dus eigenlijk meer moeten gaan betalen... ;-) c:wink:

Er zijn nog veel mensen die geen digi tv hebben en dus alleen maar analoog kijken die mensen gaan er dus wel op achteruit. Want hier in het zuiden (Sittard) zouden er 6 dan zenders gaan verdwijnen (nu 36 zenders)
 
Er zijn nog veel mensen die geen digi tv hebben en dus alleen maar analoog kijken die mensen gaan er dus wel op achteruit. Want hier in het zuiden (Sittard) zouden er 6 dan zenders gaan verdwijnen (nu 36 zenders)
En vergeet al de extra TV's niet die veel mensen nog in huis en in gebruik hebben!
 
Ik weet niet wat dat ermee te maken heeft als je extra tv's in huis hebt, 30 zenders=30 zenders ongeacht het aantal tv's in huis.
Of bedoel je iets anders?
De opzet is om het analoge pakket onaantrekkelijker te maken door meer (populaire?) zenders naar het digitale pakket te verhuizen.
Dus wil je deze zenders ook weer ontvangen op je andere TV's heb je ook weer extra kastjes/smartcards nodig!
 
De analoge kanalen die verdwijnen kan je dus ook niet meer analoog opnemen terwijl je digitaal naar een ander kanaal wilt kijken, tenzij je een PVR hebt natuurlijk.
 
De analoge kanalen die verdwijnen kan je dus ook niet meer analoog opnemen terwijl je digitaal naar een ander kanaal wilt kijken, tenzij je een PVR hebt natuurlijk.
de kanalen die zullen verdwijnen zijn volgens mij zenders waar ik nooit iets van op neem zoals duits/franse zenders.
Ik zelf kan alleen maar deze zenders bedenken die mischien zullen verdwijnen:
SUUS
SWF
WDR
RTL Television
Sat1
TV5 Monde
TMF of/MTV
NGC
(or maybe CNN en Euronews??)

Andere zenders kan ik me niet voorstellen, maar er zullen heel wat klachten bij Ziggo binnenkomen als deze zenders gaan verdwijnen.(op SUUS na)
comerciela zenders als rtl en sbs zullen echt niet gaan verdwijnen.
 
De opzet is om het analoge pakket onaantrekkelijker te maken door meer (populaire?) zenders naar het digitale pakket te verhuizen.
Dus wil je deze zenders ook weer ontvangen op je andere TV's heb je ook weer extra kastjes/smartcards nodig!

Nee de opzet is meer ruimte te maken voor digitale zenders door analoge zenders te verwijderen waar toch bijna niemand naar kijkt. Een analoge zender neemt op de kabel net zoveel ruimte in als (ik dacht) 7 of 8 digitale zenders.
 
De analoge zenders die verdwijnen zullen inderdaad wel de minst bekeken zenders zijn. Voor de liefhebbers zitten die dan in het gratis digitale pakket.
Maar ik verwacht dat er tot 2015 nog wel zo'n 25 zenders analoog te zien zullen blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan