• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

iPVR9200C reageert niet op de AB

  • Onderwerp starter Johan1961
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Johan1961

Hallo

Heb zelf een 9200C en heb er ook een bij mijn moeder geïnstalleerd. Alles werkte prima. Nu komt het:
Het apparaat reageert niet meer op de AB. Ook niet op de AB van mijzelf.
Het apparaat is vanuit standby wel aan te zetten met de AB maar daarna doet geen enkele toets iets. Op het apparaat zelf doen de toetsen het wel.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Graag hulp van iemand die dit probleem herkent en de oplossing weet.

Mvg
Johan
 
Zit er soms nog een strook plastic folie op het display?
 
+ en - polen van de batterijen zitten wel goed erin?
 
Hallo

Heb zelf een 9200C en heb er ook een bij mijn moeder geïnstalleerd. Alles werkte prima. Nu komt het:
Het apparaat reageert niet meer op de AB. Ook niet op de AB van mijzelf.
Het apparaat is vanuit standby wel aan te zetten met de AB maar daarna doet geen enkele toets iets. Op het apparaat zelf doen de toetsen het wel.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Graag hulp van iemand die dit probleem herkent en de oplossing weet.

Mvg
Johan

Heb hier de laatste weken ook diverse malen last van gekregen.

En om antwoorden als Is de folie er al van af? vóór te zijn, ja! Ik gebruik het apparaat als ruim twee jaar.

Wel weet ik dat de AB niet reageert als de teletekst-module wordt aangezet - bijvoorbeeld voor ondertiteling via teletekst - wat in het begin knap lastig op te lossen bleek. Uiteindelijk staat dit weer wel in de handleiding.

Zo te zien hebben meer mensen vaker last van bovengenoemd euvel, dus het zou wel mooi zijn als Humax hierop reageert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En om flauwe antwoorden als Is de folie er al van af? vóór te zijn, ja! Ik gebruik het apparaat als ruim twee jaar.
Dat is geen flauw antwoord, maar een oorzaak dat het (soms) niet werkt.
Bij de topic poster betrof het een nieuw apparaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan