• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn snelheden zijn nog steeds niet helemaal O.K.

https://speed.io/pics/1545/0146/speed.io.png

Mijn down is wel goed, maar mijn up is teruggegaan van 2660 naar amper 2000.

Maar wat ik ook ontdekte?
Mijn mailbox behoord bij mijn alles in 1 extra pakket ook 100 mb te zijn en die is nog steeds 25 mb.

Ik hoop dat Anoniem hier ook nog iets aan kan doen?
 
Voor de derde keer Alles-in-1 Extra besteld. Eerste keer was een maand geleden. De monteur zou de 23ste langs komen om alles te installeren. Geen monteur gezien.

Gebeld->Helpdesk: Sorry meneer uw bestelling is niet aanwezig in ons systeem. Alles opnieuw aangegeven en afspraak gemaakt dat de monteur langs kon komen de 30ste.
Paar dagen later krijg ik de brief, staat een fout in, nummerbehoud niet correct.

Weer bellen-> Helpdesk: O sorry meneer dan moeten we de order cancellen en opnieuw uitvoeren (Lekker flexibel:S). Ik: Nou goed, dan wacht ik de brief wel weer af.
Paar feestdagen later nog steeds geen brief.

Maar weer gebeld-> Helpdesk: O meneer sorry ik zie wel dat hij gecancelled is maar hij is niet opnieuw aangevraagd.
Weer gegevens gecontroleerd en nu maar afwachten of ik nu een brief krijg...

Go Ziggo:pompom:
 
Wees niet bezorgd, dat is gewoon jouw ip-adres en staat gelogd op jouw modem. De 'vaste hostnamen' die @home vroeger vast koppelde aan een gebruiker bestaan al een lange tijd niet meer. Als je een ander ip-adres krijgt omdat de netwerken anders ingedeeld worden of omdat je een router of PC met een ander MAC-adres aansluit wijzigt je ip-adres en dus ook je hostnaam.

Vreemd dat de helpdesk hier dan niet een antwoord op geeft. Maar een standaard brief stuurt. :roll:
En standaard topic hierover zou ook niet onaardig zijn.
Want ik kan niks vinden bij Ziggo.

Wat ik me dan wel afvraag waarom dan nog de gebruikersnaam (CC ......) in de computer en router ingevuld moeten worden!!!!!!
Moet ik deze dan nu ook aanpassen of weglaten...........

Echter ik stel het niet op prijs om door websites aangegeven te worden dat ik inlog vanaf Appelscha. :no:Wat Joure moet zijn. :grin:

Hebben hier dan niet meer mensen last van dan ze op websites aangegeven worden dat ze op hele andere locatie zitten, als in werkelijk is.
Test https://www.findmyip.org/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik me dan wel afvraag waarom dan nog de gebruikersnaam (CC ......) in de computer en router ingevuld moeten worden!!!!!!
Moet ik deze dan nu ook aanpassen of weglaten...........
Dat moet ook helemaal niet meer, dat staat ook nergens meer in enige Ziggo handleiding over installeren van internet. Je mag het wel laten staan, maar het doet al jaren niets meer bij @Home. Ik vermoed dat het misschien nog wel in de oude handleidingen van @home stond omdat het geen kwaad kan om het wel in te vullen, maar nodig was het dus niet meer.

Echter ik stel het niet op prijs om door websites aangegeven te worden dat ik inlog vanaf Appelscha. :no:Wat Joure moet zijn. :grin:

Hebben hier dan niet meer mensen last van dan ze op websites aangegeven worden dat ze op hele andere locatie zitten, als in werkelijk is.
Test https://www.findmyip.org/

Dan moet je klagen bij die websites die jouw lokatie fout doorgeven. Er hangt namelijk helemaal geen lokatie vast aan een ip-registratie. Dat *kan* Ziggo dus helemaal niet fout doen.

Er zijn verschillende databases in omloop die foutieve informatie bevatten, sommige anderen doen het beter.
Als ik jouw ip-adres opzoek bijvoorbeeld bij https://www.ip-adress.com/ip_tracer/ dan zit je wel in Joure (nou ja vlak bij dan, in Oude Haske).
 
Ik vraag me af waar anoniem is.
Misschien dat ie me vrij anoniem geholpen heeft want ineens is daar een snelheid van boven de 1 MB/s!
1,56MB/s volgens enkele downloadprogramma's.

Helaas werkt de telefoonaansluiting nog niet, maar maandag komt er een monteur langs omdat de modem stuk zou zijn volgens de chat-helpdesk.
Nou ja, we zien het wel.
Toevallig of niet, vanavond heb ik ook ingelogd in mijn modem en hierin heb ik de facory-settings terug laten zetten, wellicht heeft de snelheidsverandering hier iets mee te maken. Wel raar, want de laatste weken is de modem zo vaak van het stroom geweest zonder resultaat en nu zou een softwarematige reboot ineens een snelheidsverhoging geven?

Stiekem hoop ik toch dat anoniem alleen onzichtbaar is op het forum hier maar hard werkt achter de schermen aan onze internet / telefoon aansluiting.
 
Dat moet ook helemaal niet meer, dat staat ook nergens meer in enige Ziggo handleiding over installeren van internet. Je mag het wel laten staan, maar het doet al jaren niets meer bij @Home. Ik vermoed dat het misschien nog wel in de oude handleidingen van @home stond omdat het geen kwaad kan om het wel in te vullen, maar nodig was het dus niet meer.



Dan moet je klagen bij die websites die jouw lokatie fout doorgeven. Er hangt namelijk helemaal geen lokatie vast aan een ip-registratie. Dat *kan* Ziggo dus helemaal niet fout doen.

Er zijn verschillende databases in omloop die foutieve informatie bevatten, sommige anderen doen het beter.
Als ik jouw ip-adres opzoek bijvoorbeeld bij https://www.ip-adress.com/ip_tracer/ dan zit je wel in Joure (nou ja vlak bij dan, in Oude Haske).

OK, bedankt. Ik zelf was er ondertussen ook al een beetje achter dat er verkeerde informatie wordt gegeven.
Maar wat ik toch vreemd vindt is dat, als jij zegt dat je mij kan vinden in de buurt van de Joure (Oudehaske) dan heb je het mis. Ik zit midden in de Joure. Oudehaske ligt hemelsbreed 4 km van mij vandaan. Als ik via https://www.ip-adress.com/ip_tracer/ ip adres 217.120.128.240 ga bekijken dan komt er toch echt Appelscha te staan. En dan ergens midden in een weiland. En niet zoals jij zegt in de buurt van Joure (Oudehaske)
 
Je moet niet zo op die tracers letten... Ik heb een paar IP-adressen die ik afneem bij de RIPE, ze zijn gekoppeld in een netwerk in Amsterdam, maar kom bij Heerenveen uit.

Dat toont al aan dat er niks, tot zeer weinig van klopt.
 
Ik vraag me af waar anoniem is.
Misschien dat ie me vrij anoniem geholpen heeft want ineens is daar een snelheid van boven de 1 MB/s!
1,56MB/s volgens enkele downloadprogramma's.

Helaas werkt de telefoonaansluiting nog niet, maar maandag komt er een monteur langs omdat de modem stuk zou zijn volgens de chat-helpdesk.
Nou ja, we zien het wel.
Toevallig of niet, vanavond heb ik ook ingelogd in mijn modem en hierin heb ik de facory-settings terug laten zetten, wellicht heeft de snelheidsverandering hier iets mee te maken. Wel raar, want de laatste weken is de modem zo vaak van het stroom geweest zonder resultaat en nu zou een softwarematige reboot ineens een snelheidsverhoging geven?

Stiekem hoop ik toch dat anoniem alleen onzichtbaar is op het forum hier maar hard werkt achter de schermen aan onze internet / telefoon aansluiting.

helaas, ik was de hele week ziek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan