• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mailbox gaat niet leeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Henkr

Bij mij komen mails oneindig binnen met honderden te gelijk iedere keer maak ik de mailbox leeg via webmail en steeds loopt de boel weer vast.
Wat is hier de reden van.
 
Zijn het nieuwe mails??

Welke mail client gebruik je? Heb je de optie mail op server laten staan aan? Heb je er ook last van als je ze delete via bv outlook?
 
Henkr zei:
Bij mij komen mails oneindig binnen met honderden te gelijk iedere keer maak ik de mailbox leeg via webmail en steeds loopt de boel weer vast.
Wat is hier de reden van.

Bedoel je met dit dat je steeds honderden nieuwe "spam-mailtjes" binnenkrijgt. Dus als je de oude wist komen er weer heel veel binnen ??

Zijn die mailtjes dan herkent als spam ?? oftewel zie je de melding {Spam?} (lage spamscore) of {Spam!} (hoge spamscore) in het onderwerp staan ???

Als dat zo is kun je bij de email-instellingen op de service-site ervoor kiezen om deze mails automatisch te laten verwijderen als ze binnenkomen op de mailserver. Jij krijgt ze dan zelf nooit meer te zien.

Dit kun je instellen via de service site op https://service.multikabel.nl
Daar moet je inloggen met je accountgegevens van je hoofdaccount. Kies daar dan voor email-instellingen en daarna voor de instelling van het spamfilter. Daar kun je dan aanvinken of die deze 2 spam-scores wilt wissen. Begin eens met de {Spam!} berichten en kijk of het dan beter gaat. De {Spam?} kunnen soms ook echte emails bevatten, maar als je geen normale mails met deze tag krijgt kun je die ook aanzetten.

Bovenstaande geldt alleen als je spam-mails bedoelt natuurlijk, als het gewoon oude mail van jezelf is die niet gewist wordt is het zoals Thomas al schreef vermoedelijk een instelling van je email-programma waarbij je oude mails niet wilt wissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan