Caiway komt met 3 nieuwe HDTV zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Humaxfan

Op 14 mei breidt Caiway het digitale televisieaanbod verder uit.

Drie nieuwe HDTV zenders
In het HD TV pakket van Caiway worden drie nieuwe HD zenders toegevoegd: MTVN HD, Fashion TV HD en Rush HD. MTVN HD is het eerste kanaal dat MTV Networks lanceert in high definition met de populairste MTV series, de grootste muziekevenementen, concerten van de allergrootste artiesten en premières van videoclips. Fashion TV HD biedt 24 uur per dag, zeven dagen per week alles op het gebied van fashion, beauty en lifestyle.

Op Rush HD zijn de meeste Amerikaanse actiesporten te volgen, met onder andere de Amerikaanse Nascar races.

Over Caiway
Caiway is kabelexploitant in de gemeenten Westland, Midden-Delfland, Schiedam, Maassluis, Aalsmeer, Uithoorn, IJsselstein, Lopik (kern Benschop), Halderberge (kern Oudenbosch), Den Haag (wijk Wateringse Veld) en Utrechtse Heuvelrug (kern Doorn). Hiernaast biedt Caiway ook digitale radio en televisie in Loenen, Hilvarenbeek en Gouda en omgeving. Caiway bedient ruim 148.000 radio- en televisieabonnees met daarbij circa 73.000 kabelinternetklanten en zo’n 26.000 telefoonaansluitingen.

Wie denkt dat de huidige uitbreiding van het HD aanbod voorlopig de laatste uitbreiding bij CAIW is komt bedrogen uit. Jennifer van der Pol van CAIW windt er geen doekjes om: “We verwachten in de directe toekomst ons HD zenderaanbod nog verder uit te breiden. We kunnen nog geen exacte datums geven maar de drie HD kanalen van de Nederlandse Publieke Omroep, Net5 HD, Animal Planet HD, MGM HD en BBC HD verwachten wij dit jaar nog aan onze HD abonnees aan te kunnen bieden.”



En waar blijft de HD uitbreiding van Ziggo...!!!


Ziggo
01. Eurosport HD (gratis*)
02. Discovery HD
03. National Geographic Channel HD
04. History HD
05. Sport 1 HD
06. Film 1 HD
07. Nederland 1 HD ( Onbekend )
08. Nederland 2 HD ( Onbekend )
09. Nedreland 3 HD ( Onbekend )

Caiway [KOPLOPER]
01. HD 3
02. Brava HD TV
03. Discovery HD
04. Voom HD
05. History HD
06. National Geographic HD
07. Melody Zen HD
08. MGM HD
09. MTVN HD 14 mei toegevoegd
10. Animal Planet HD
11. Fashion TV HD 14 mei toegevoegd
12. Sport 1 HD
13. Film 1 HD
14. Nederland 1 HD ( Onbekend )
15. Nederland 2 HD ( Onbekend )
16. Nederland 3 HD ( onbekend )
17. Net 5 HD ( Verwacht )
18. BBC Europa HD ( Begin 3e kwartaal 2009 )
19. één HD ( July 2009 )
20. Rush HD 14 mei toegevoegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ziggo wanneer komen jullie potverdomme met nieuwe HD zenders, ander ben ik geneigd om heel me kleaute abbo te stoppen en naar een ander provider gaan!!!
 
Het is inderdaad een schande als je ziet hoe HD een ondergeschoven kindje blijft bij Ziggo.
 
ik denk dat het niet lang meer gaat duren, ergens anders op dit forum stond dat er 2 hd zenders op het test netwerk zijn verschenen. Hoop op animal planet HD en BBC HD.
 
Die twee test HD zenders staan er ondertussen al meer dan een maand en 1 ervan is Nederland 1 HD, want daar is de teletekst al van op te vragen.
 
Dit snap ik niet. Van de week viel te lezen dat we binnenkort geen HD zender van de publieke omroep hoeven te verwachten omdat ze nog niet zover zijn. Echter nu staat ned 1 HD ophet testnetwerk en de teletekst doet het al. Ik ben erg benieuwd hoe dit verder zal gaan!!
 
Stel je er maar niet te veel van voor. Als de PO zelf zegt dat het nog wel even gaat duren, dan gaat het dat ook. Het feit dat het op de test netwerk staat geeft alleen aan dat er getest wordt. Het kan goed maanden duren voordat de zender daadwerkelijk doorgegeven gaat worden en het kan zelfs zo zijn dat hij er zonder pardon weer vanaf wordt gehaald. Ik kan me trouwens geen tijd herinneren dat er een keer niets op het test netwerk aan test kanalen stond.
 
DVB-C kaart voor de PC of bepaalde tv's. Die halen gewoon alle zenders die te vinden zijn op. In tegenstelling tot de officiële door Ziggo ondersteunde decoders die alleen vrijgegeven kanalen in de lijst opnemen. Tenzij je de netwerkcode van het test netwerk weet. Zoveel heb je er echter niet aan want ze zijn compleet versleuteld dus je ziet niks.
 
ik denk dat het niet lang meer gaat duren, ergens anders op dit forum stond dat er 2 hd zenders op het test netwerk zijn verschenen. Hoop op animal planet HD en BBC HD.

Als we die er bij krijgen dan ben ik heel blij. Vooral BBC HD staat op vele wens lijstjes van HD liefhebbers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan