• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.




Heb Z3i, maar kom nooit hoger dan 24,5 dan de beloofde 30Mb. De 3Mb upload haal ik wel.
 
Vorige Week :



Deze Week :



Dus valt me alles mee, moest er wel 2 x voor bellen, naar sales
en uiteindelijk afg. zaterdag via de pagina "schriftelijk" gewijzigd
 




Heb Z3i, maar kom nooit hoger dan 24,5 dan de beloofde 30Mb. De 3Mb
upload haal ik wel.

hier ook niet niemand haalt dat volgens mij het was een zoethoudertje

maar je mag niet klagen je heb tot 30 :wink: dat je dat bij lange niet haalt alla

 




Het lijkt erop dat het ietsie beter begint te worden. Is nog niet hetgene dat bij mijn abo hoort, maar toch.
Nog even een paar dagen in de gaten houden en als het beter wordt dan kan de monteur afgezegd worden (of zou ik hem toch maar laten komen?)
 
hier ook niet niemand haalt dat volgens mij het was een zoethoudertje

maar je mag niet klagen je heb tot 30 :wink: dat je dat bij lange niet haalt alla

Zoals op meerdere plekken op het forum al gezegd is: de verhoging naar 30 Mbps gaat in stappen. Het klopt dus dat je nu nog op 23-25 Mbps blijft steken. Begin volgend jaar begint de uitrol van Docsis3.0. Hiervoor krijgen Z3i gebruikers een nieuw modem. Pas vanaf dat moment kun je de 30 Mbps halen.
 
Zoals op meerdere plekken op het forum al gezegd is: de verhoging naar 30 Mbps gaat in stappen. Het klopt dus dat je nu nog op 23-25 Mbps blijft steken. Begin volgend jaar begint de uitrol van Docsis3.0. Hiervoor krijgen Z3i gebruikers een nieuw modem. Pas vanaf dat moment kun je de 30 Mbps halen.


verwacht dat het dan toch wel wat sneller gaat dan 30 mb met die nieuwe modems
 
De eerste stap zal 30 Mbps zijn. Wie weet wat er daarna gaat gebeuren...

Docsis3.0 kan erg hard. Hoe hard weet ik nu even niet uit het hoofd, maar UPC biedt al 120 Mbps aan.
 
tja: hopelijk snel.
De frequentie wijziging tilt Ziggo voor Twente nog ff over het jaar heen:
https://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2008/12/ziggo_gaat_frequenties_in.shtml

Hier in Enschede wordt de komende twee jaar elk huishouden van glasvezel voorzien. (steeds meer glasvezel projecten zien het levenslicht trouwens)
Hopelijk heeft ziggo binnen een paar maanden al zin om te concurreren.

Dat is in ieder geval wel wat je ziet bij UPC met haar 120Mbit/s fiberpower abbonement.
Ze voeren het als eerste in, in gemeentes waar ook al glasvezelprojecten lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan