• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

knipperend of geen beeld RTL8

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

hvrenswoude

ik heb al 2weken storing (knipperend beeld of helemaal geen beeld RTL8 ) wat gaan we hier aan doen Ziggo....................
icon6.gif
icon6.gif
icon8.gif
annaloog goed beeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen storingen gezien op RTL8. Wat voor een decoder heb je, en wat is de BER-waarde op dit kanaal?
 
Aangezien het bij anderen wel werkt, lijkt het me een signaalprobleem.

Bekende rijtje adviezen:
- kabels en stekkers checken
- decoder direct op hoofdaansluiting testen.

Geen resultaat? Dan Cogas bellen om het signaal na te komen kijken.
 
heb ook al 2 weken geen rtl 8. Gelukkig mis je er niet zoveel aan. Op beide decoders werkt de zender niet (pana en samsung pvr).
Postcode gebied 7421
 
geen beeld RTL8

ik heb hier alles gecontroleerd .het werkt gewoon niet. gelukkig ben dus nietalleen die hier last van heeft. ja oke je mist wel niet veel maar daar betalen we toch niet voor..........................................
 
ik heb hier alles gecontroleerd .het werkt gewoon niet. gelukkig ben dus nietalleen die hier last van heeft. ja oke je mist wel niet veel maar daar betalen we toch niet voor..........................................

Zonder postcode informatie komen we hier niet verder mee. Bij meer dan 1.000.000 klanten heb je al snel een lotgenoot, maar dat wil niet zeggen dat de oorzaak ook identiek is.
 
geen beeld of knipperend

en de pcode 7442
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan