• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
hopenlijk komt er snel een firmware upgrade, als ik een opname heb lopen en vervolgens tv wil kijken is het regelmatig het bekende groene scherm :mrgreen:
 
Mocht ik dat trouwens een keer hebben, groen beeld of geen beeld, dan helpt schakelen tussen de HDMI-kanalen altijd.
Dit gebeurt bij mij trouwens zeer zelden.
 
Mocht ik dat trouwens een keer hebben, groen beeld of geen beeld, dan helpt schakelen tussen de HDMI-kanalen altijd.
Dit gebeurt bij mij trouwens zeer zelden.

Je bedoeld even je tv op een andere HDMI ingang zetten en dan weer terug?
Goeie tip voor volgende keer, als ik weer groene beelden heb.

Hoop dat het na de update niet meer nodig is.
 
Ja, dat bedoel ik.
Ik heb wel een Panasonic TH-50PZ80 en die heeft hier sowieso weinig (lees nooit) last van.
Ik weet niet hoe het zit bij b.v. Samsung want wat ik begrepen heb heeft vooral dat merk er last van.

P.S. het wachten op de update duurt vooral zolang vanwege het groene beeld probleem. Maar dat wist jij volgens mij ook wel. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat bedoel ik.
Ik heb wel een Panasonic TH-50PZ80 en die heeft hier sowieso weinig last van.
Ik weet niet hoe het zit bij b.v. Samsung want wat ik begrepen heb heeft vooral dat merk er last van.

P.S. het wachten op de update duurt vooral zolang vanwege het groene beeld probleem. Maar dat wist jij volgens mij ook wel. ;)
Ik heb een Samsung plasma tv 42 inch. Ik heb alleen last van een groen beeld als ik mijn tv uit zet op een HDzender
 
Hier staat een Panasonic THX42 nogwat (42 Inch HD-Ready). Deze heeft alleen last van groen scherm wanneer de ontvanger eerst wordt aangezet en een paar tellen later de televisie. Ik zet altijd eerst de TV aan en dan de humax, dan gaat het altijd goed.
 
Ik heb nooit een groen scherm, ik heb een samsung tv en bedien alles met een logitech harmonie.

Bij mij werkt alles eigenlijk perfekt, ik vind alleen het wissen van een programma erg lang duren, dat zou ik wel sneller willen zien.
 
Hier een Panasonic 42PX80 en nog nooit een groen, geel of pimpelpaars beeld gezien....ik gebruik ook een Logitech Harmony en die zet eerst de TV aan en dan de Humax....de TV is er dan al lang klaar voor en dan is de Humax nog aan het booten.

Het enige waar ik last van heb is dat ik vaak de foutmelding krijg " geen programmagegevens beschikbaar" (errorcode weet ik zo even niet) en dan moet ik de kinderslot code invoeren....ook wanneer op het betreffende kanaal geen kinderslot zit.....vreemd...:?

Ik ben ook benieuwd wanneer de firmware update hier beschikbaar komt (Caiway). Ik hoop niet dat Caiway zelf ook nog gaat testen na Ziggo.
 
Het enige waar ik last van heb is dat ik vaak de foutmelding krijg " geen programmagegevens beschikbaar" (errorcode weet ik zo even niet) en dan moet ik de kinderslot code invoeren....ook wanneer op het betreffende kanaal geen kinderslot zit.....vreemd...:?

Ik ben ook benieuwd wanneer de firmware update hier beschikbaar komt (Caiway). Ik hoop niet dat Caiway zelf ook nog gaat testen na Ziggo.

Heb je wel bij 'kinderslot' instellingen de optie op "alles tonen" gezet ?
Mocht je bijvoorbeeld die instelling op bijvoorbeeld 18 hebben gezet, dan worden ook zenders geblokkeerd waar geen leeftijd-info beschikbaar is dacht ik.
 
Of je post in het verkeerde forum of de humax uit je gegevens is incorrect.
Je bent hier bij de 5050 en volgens je gegevens heb je een 5000

Nee de gegevens zijn correct (ik moet mij gegevens nog bijwerken want de afgelopen maand is er het een en ander verandert). De Humax 5000 heeft dat probleem (na de vorige update) niet. Die start vrij snel op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan