zomertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
de tijd op het forum loopt nu 2 uur achter, ik dacht dat de zomertijd automatisch werd aangepast.

Ik kan het zelf wel aanpassen maar als het later door forumbeheer word aangepast klopt het weer niet dus wacht ik nog even.
bij optie staat 'neem automatisch zomertijd correctie-instellingen over. en tijdzone staat '(GMT)Western europe time londen lisbon, casablanca.
Ik dacht dat dit '(GMT+1:00 uur) amsterdam, brussel, kopenhagen, madrid, parijs moest zijn maar gisteren liep de tijd goed, vandaar dat ik er niks aan veranderd had.
 
Ik heb de tijdinstelling op "GMT+1:00 uur amsterdam, brussel, kopenhagen, madrid, parijs" staan en hier is de tijd netjes gewijzigd naar de zomertijd.
Denk dat je toch even de tijdzone in je opties moet wijzigen naar GMT +1:00
 
Ik heb de tijdinstelling op GMT+1:00 uur amsterdam, brussel, kopenhagen, madrid, parijs staan en hier is de tijd netjes gewijzigd naar de zomertijd.
Denk dat je toch even de tijdzone in je opties moet wijzigen naar GMT +1:00
ok bedankt, alleen vreemd dat de tijd gisteren wel klopte.
 
Als je instellingen hiervoor in je profiel goed staan (én het vinkje zomertijd aanpassen ingevuld) gaat de zomer/wintertijd omzetting automatisch goed. Staat het vinkje er niet, dan blijf je op wintertijd staan.

Voor mensen die niet-ingelogd zijn stond er nog iets verkeerd in de settings van het forum waardoor die klok niet 1 uur vooruit ging, maar dat is nu aangepast (daar was het vinkje voor automatische omschakeling vergeten), maar dat werkt nu ook en zal bij de terugschakeling naar wintertijd ook automatisch meelopen.
 
Als je instellingen hiervoor in je profiel goed staan (én het vinkje zomertijd aanpassen ingevuld) gaat de zomer/wintertijd omzetting automatisch goed. Staat het vinkje er niet, dan blijf je op wintertijd staan.
dat stond aangevinkt maar bij tijdzone stond dus (GMT)Western europe time londen lisbon casablanca. maar omdat de tijd goed liep(tot gisteren) had ik er niks aan veranderd, maar ik heb dat nu toch maar aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan