• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

gratis TV van Ziggo??

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Viyu

Hoi hoi, heb sinds december een nieuwbouwwoning opgeleverd gekregen in Den Haag en woon er sinds Januari in. Nu heb ik geen abonnement e.d bij Ziggo maar de televisiebeelden komen wel binnen bij ons.
Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is, denk zelf dat ik nu illegaal bezig bent op deze manier.

Grzzzz
 
Als Ziggo "per ongeluk" een signaal bij je levert, dan doe jij niks illegaals. Je kan alleen niet klagen als het signaal ineens verdwijnt....
 
Niks illegaal. In dit soort gevallen geldt dat als u er niet om heeft gevraagd en geen toestemming hebt verleend aan Ziggo voor het doorgeven van het signaal (kijk voor alle zekerheid het huur of koopcontract even na) dan bent u niet verplicht om te betalen voor de geleverde diensten.Als Ziggo t.z.t wil dat u betaalt, dan moet Ziggo bewijzen dat u toestemming hebt gegeven. Ik zou zeggen geniet er nog maar van zolang het duurt
 
Gewoon aanmelden als nieuwe klant voorkomt later veel problemen.

Hoi hoi, heb sinds december een nieuwbouwwoning opgeleverd gekregen in Den Haag en woon er sinds Januari in. Nu heb ik geen abonnement e.d bij Ziggo maar de televisiebeelden komen wel binnen bij ons.
Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is, denk zelf dat ik nu illegaal bezig bent op deze manier.

Grzzzz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mij ervaring is dat het signaal, na een verhuizing, er gewoon op blijft staan omdat ca. 90% van de mensen toch kabel-tv neemt.
Ik vermoed dat Ziggo wel contact met je zal opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan