• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 gelijktijdige opnames niet meer mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is interessant. :-P

Enig idee welke firmware je had toen het lukte?
 
Dit is interessant. :-P

Enig idee welke firmware je had toen het lukte?

Misschien de standaard Cisco firmware ;) Af fabriek kan die het wel iig. Hopelijk binnenkort dus een Smartguide update die niet mekkert over overlappende opnames, maar ze gewoon instelt. Ook heb ik gehoord van iemand die de laatste "echte Cisco firmware" in aktie heeft gezien dat het apparaat dus wel snel kan reageren en zappen. In ben benieuwd of de update van volgende week in ieder geval alles een klein beetje vlotter gaat maken en dat we op niet al te lange tijd de volle functionaliteit van de Cisco terugkrijgen met een grotere firmware/smartguide update.

Cisco product specs
 
Misschien de standaard Cisco firmware ;) Af fabriek kan die het wel iig....

Dat denk ik niet, want ik heb 'm al sinds hij verkrijgbaar is in NL en de firmware wordtr automatisch ge-update. Ik blijf het gewoon proberen en mocht het weer lukken dan laat ik het hier weten... met wat meer specs.

:thumb up:
 
Dat weet ik, maar aangezien jij tot nu toe de enige bent waar het gelukt is, tegenover heel veel mensen hier waar het nooit heeft gekund, ook niet met de oude firmware, moet er toch iets op jouw machine anders geweest zijn. Het wordt normaal namelijk actief afgevangen door de vorige en huidige Ziggo firmware.

Anyway, wanneer je resultaat hebt hoor ik dat graag :grin:
 
Goede berichten dat het dus technisch mogelijk is om 2 dingen op te nemen. Vreemd dat Ziggo deze functionaliteit er juist uit heeft gehaald.
 
Ook deze feature werkt niet op deze cisco.
Is door de firmware van ziggo niet mogelijk.
Wat is er zo "speciaal" dan aan de firmware "van Ziggo"? Dat is IMHO gewoon een (voor kabeltoko's) op-maat-gemaakte Cisco firmware waar - om onduidelijke redenen - dingen uit zijn gesloopt. Of het moet zijn om straks te kunnen roepen dat er dingen "verbeterd zijn" als built-in zaken opeens wel gaan werken omdat Ziggo dat opeens wel gaat toestaan. Technische beperkingen opleggen ten behoeve van commercie werkt niet.
 
Het klopt, mij lukte het ook de eerste keer dat ik m'n cisco gebruikte: Twee opnames op het zelfde moment. Daarna nooit meer gelukt.
Als je van zender wisselde tijdens opname ging het mis.
 
Goede berichten dat het dus technisch mogelijk is om 2 dingen op te nemen. Vreemd dat Ziggo deze functionaliteit er juist uit heeft gehaald.

Dit heeft ziggo er nu uitgesloopt, waarom zouden we.. ?

De zgn middleware die noodzakelijk is voor de interactiviteit ondersteunt geen dual recording. Later dit jaar zal een nieuwe versie middleware beschikbaar komen, waarin dual recording wel ondersteund zal gaan worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan