• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanadoo free email adres: error : Pop werkt alleen als u via Online inbelt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!

Ik heb inmiddels met Online gebeld, zij nemen tenminste de telefoon op :applause: in tegenstelling tot Ziggo, die al 2 weken de hoorn erop gooien na het voor de 2e keer invoeren van m'n postcode :evil::evil::evil:. Komt zeker omdat het online nummer niet lokaal tarief is.... Enfin, de helpdesk van Online beweert dat Ziggo hun mail blokkeert. Dus ik moet bij Ziggo zijn en ik ben weer terug bij af (te weten het kastje).

Ziggo hun mail blokkeerd? Das echt onzin!!?! Wie was de meneer van die helpodesk die je deze onzin verkocht heeft? Heb je een naam dan laat ik dat tot op de bodem uitzoeken. De enige die iets aan deze situatie kan doen is Online/Orange zelf.

Bye,
Raymond.
 
Ik begreep overigens dat Online het probleem van de gratis accounts ging fixen.

10 dagen later.
Nog steeds "error: Pop werkt alleen als u via Online inbelt"
Is dus nog niet opgelost.

hihihi.
 
Hi!

10 dagen later.
Nog steeds "error: Pop werkt alleen als u via Online inbelt"
Is dus nog niet opgelost.

hihihi.

Online heeft aangegeven niets aan dit probleem te willen doen.
Dus dat zal zo blijven.

Je kunt deze mailboxen alleen nog via hun webmail omgeving uitlezen.

Bye,
Raymond.
 
Vallen al mijn email adressen nu onder Online ?
Mijn hoofd email adres en free email adressen ?

hihihi.
 
Ook ik heb het zelfe probleem, alleen met 1 verschil, ik heb altijd betaalt en het max, voor wanadoo/cable wat toen dus via casema liep, sinds 1 week kan ik dus niet meer de pop servers benaderen, ook alleen via webmail, en alles is dus gewoon nog wanadoo.nl /orange.nl wat betreft me email instellingen, nooit een brief of email gehad van andere instellingen, wel wanadoo wordt orange en later 1 met wordt online, 2 weken geleden 1 van ziggo, we gaan het netwerk...bla bla en floep, dns werkte niet meer, nu maar vast ingesteld, maar me pop email nog steeds niet aan de praat
 
Hi!

Ook ik heb het zelfe probleem, alleen met 1 verschil, ik heb altijd betaalt en het max, voor wanadoo/cable wat toen dus via casema liep, sinds 1 week kan ik dus niet meer de pop servers benaderen, ook alleen via webmail, en alles is dus gewoon nog wanadoo.nl /orange.nl wat betreft me email instellingen, nooit een brief of email gehad van andere instellingen, wel wanadoo wordt orange en later 1 met wordt online, 2 weken geleden 1 van ziggo, we gaan het netwerk...bla bla en floep, dns werkte niet meer, nu maar vast ingesteld, maar me pop email nog steeds niet aan de praat

En wat is de melding? Werkt het via webmail wel? Dan heb je 99 uit 100 een freemail account van wanadoo.

Bye,
Raymond.
 
Hi!

nee het is geen freemail account

Mijn vraag was tweeledig, wat was de foutmelding die je krijgt?
Werkt het via webmail wel?

Ik zou overigens DNS niet vast zetten maar echt degene gebruiken die je via DHCP mee krijgt.

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan