• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vertraging in levering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gerardus
user_offline.gif
ik ben het daar niet mee eens de buren van ons hebben een half jaar besteld ze kregen het pakket na 3 dagen al thuis ze konden gebruik maken van internet bellen kon alleen nog niet dat ging automatisch na een week of 3 :frons:
 
Gerardus
user_offline.gif
ik ben het daar niet mee eens de buren van ons hebben een half jaar besteld ze kregen het pakket na 3 dagen al thuis ze konden gebruik maken van internet bellen kon alleen nog niet dat ging automatisch na een week of 3 :frons:

Met een ander nummer zou dat natuurlijk wel sneller kunnen. Met je eigen nummer niet. De meeste mensen hebben geen interesse in een ander nummer. Dan wacht je liever op de nummerportering.
 
Whaaa, m'n Track&Trace-nummer blijkt zowaar te werken.
De status is nu: "Zending opgehaald en in sorteerproces" dus grote kans dat de boel morgen wordt afgeleverd :pompom:

Sorry, als deze vraag op de verkeerde plek staat, maar heeft iemand een idee waarom in All-In-One Extra (inclusief ITV) zowel een signaalverdeler als een breedbandversterker zit? Of moeten deze achter elkaar aangesloten worden?
 
In juni heb ik de eerste keer geprobeerd een alles in een pakket te bestellen.
Dat pakket zou binnen 14 dagen geleverd worden. Toen het na een maand en een paar keer bellen en mailen nog niet geleverd werd, kwam Ziggo erachter dat ik geen nieuw pakket kon bestellen omdat een eerdere bestelling die ik gedaan had nl. Eredivisie live vast was blijven hangen in het systeem. Ik heb daar nooit wat van gemerkt omdat ik die zender gewoon kon ontvangen. Toen ik me rond die tijd registreerde voor "mijn ziggo" zag ik ook dat eredivisie live niet bij mijn producten vermeld stond.
Ziggo zou eredivisie live toevoegen aan mijn producten waarmee het probleem binnen twee weken opgelost zou worden en dan zou ik alsnog mijn alles in een pakket ontvangen.

Uiteindelijk heeft het tot eind september geduurd voordat dit probleem opgelost was en op 29 september heb ik opnieuw een alles in een pakket aangevraagd.

Tot op heden heb ik echter nog geen alles in een pakket ontvangen, wel heb ik een brief ontvangen waarin staat de de levering wat langer kan duren dan ik van ziggo gewend ben:schater::schater:.
Inmiddels wacht ik alweer bijna 6 weken.
Ik heb gebeld en gemaild en webteamformulieren ingevuld, niets schijnt te helpen.

Wellicht leest iemand mee die nog wat voor mij kan betekenen?:giveup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, als deze vraag op de verkeerde plek staat, maar heeft iemand een idee waarom in All-In-One Extra (inclusief ITV) zowel een signaalverdeler als een breedbandversterker zit? Of moeten deze achter elkaar aangesloten worden?
Die breedbandversterker heb je nodig om gebruik te kunnen maken van ITV. Hier vind je de handleiding om ITV te installeren, daar staat ook in hoe en waar je de breedbandversterker plaatst.
 
30 oktober 2009 alles in 1 plus aangevraagd, enkele dagen daarna
bevestigingsbrief ontvangen. Levering van de spullen zouden op 7 november 2009 gepland staan. En uiteraard niets ontvangen.

Ben benieuwd hoelang dit gaat duren
 
Hier 24 oktober "Alles in 1 plus" besteld, levering van modem ontvanger ed. zou 3 november zijn, maar je raad het al, niet ontvangen tot op heden! Ook hier afwachten maar!
 
mm zou ik er nog onderuit kunnen komen als ik voor eind volgende week niks heb
 
Wordt er net aangebeld staat tnt voor de deur met een grote doos van Ziggo...... Had niet verwacht dat ik het nog zo snel zou krijgen... Nou kan ik van het weekend ff gaan kijken hoe ik alles kan gaan installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan