• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

FOXLife bij Ziggo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Ziggo is iets nooit in HD ! :evil:

Stel je voor dat ze iets in het HD pakket moeten doen.....:no:

Helaas kunnen we (nog) niet zo maar overstappen naar een andere provider..
Wat hebben we daar aan,de andere providers bieden nog net zo weinig aan HD content voor zover ik weet.
 
Bij Ziggo is iets nooit in HD ! :evil:

Stel je voor dat ze iets in het HD pakket moeten doen.....:no:

Helaas kunnen we (nog) niet zo maar overstappen naar een andere provider..

Dat HD-pakket gaat echt verdwijnen... Dat slijt je echt aan helemaal niemand als je Ziggo bent..... Langzamerhand wordt HD ook een basisvoorwaarde ipv luxe
 
Nu (True Blood) zwarte balken links en rechts, waardoor het beeld vertikaal iets in elkaar is gedrukt :?

Ze betatesten lekker door ;-)

--edit: 10 minuten later weer normaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze mogen het beeld ook wel eens beter centreren. Heb nu aan de linkerkant een zwarte balk en rechts gewoon beeld tot aan de zijkant.
 
Ze mogen het beeld ook wel eens beter centreren. Heb nu aan de linkerkant een zwarte balk en rechts gewoon beeld tot aan de zijkant.

Ik hoor het al, het heeft voor mij geeneens zin om die handel in m'n bouquettenlijstje te zetten... Als het zo klungelig gaat. Had al begrepen dat de essentie van deze zender uit herhalingen bestond.

Gert.
 
Foxlife heeft mede naar aanleiding van jullie opmerkingen/wensen e.a. aangepast aan de ondertiteling.
 
Een Dikke Duim!! :pompom::pompom::thumb up::thumb up::thumb up::thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan