• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Is news.ziggo.nl offline?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

razoon

In mijn newsgroupserver (Newsleecher) staat de Ziggo server nu helemaal offline. Was vanmiddag nog niet zo. Was wel heel traag vanmiddag.
Iemand anders ook dit probleem?
 
In mijn newsgroupserver (Newsleecher) staat de Ziggo server nu helemaal offline. Was vanmiddag nog niet zo. Was wel heel traag vanmiddag.
Iemand anders ook dit probleem?

Ik kan gewoon downloaden daar
 
kun je iets d/l uit a.b.movies? Dat lukt niet bij mij.
 
kun je iets d/l uit a.b.movies? Dat lukt niet bij mij.

vanwege de internet/snelheids problemen kon ik niet eens meer connecten op mijn payserver.
vanochtend toen ik heel even wel een redelijke snelheid had ging het weer wel. [echter heel traag 700kb]

ik heb uiteraard op het forum van mijn payserver aanbieder gelezen en er blijken dus heel veel mensen in MK gebied dezelfde problemen te hebben met ZIGGO en Newsservers.

zie hier: https://www.eweka.nl/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=5831&sid=96adac3c41beaaa68b3f59d72bd2a78f
 
Hi!

vanwege de internet/snelheids problemen kon ik niet eens meer connecten op mijn payserver.
vanochtend toen ik heel even wel een redelijke snelheid had ging het weer wel. [echter heel traag 700kb]

ik heb uiteraard op het forum van mijn payserver aanbieder gelezen en er blijken dus heel veel mensen in MK gebied dezelfde problemen te hebben met ZIGGO en Newsservers.

zie hier: https://www.eweka.nl/phpbb/viewtopic.php?f=27&t=5831&sid=96adac3c41beaaa68b3f59d72bd2a78f

En wat probeer je vertellen, de vraag was is de news server down, topic van de thread is 'is news.ziggo.nl offline'.

Kennelijk heb je connectivity problemen, niet specifiek met de ziggo news server maar algemeen, dan hoort het in een ander topic thuis lijkt me.

Of ik mis wat je probeerd te vertellen.

Je antwoord op heel iets anders zegmaar. Als je een nieuw thread wilt starten prima, maar laten we deze afsluiten.

Bye,
Raymond.
 
Hi!



En wat probeer je vertellen, de vraag was is de news server down, topic van de thread is 'is news.ziggo.nl offline'.

Kennelijk heb je connectivity problemen, niet specifiek met de ziggo news server maar algemeen, dan hoort het in een ander topic thuis lijkt me.

Of ik mis wat je probeerd te vertellen.

Je antwoord op heel iets anders zegmaar. Als je een nieuw thread wilt starten prima, maar laten we deze afsluiten.

Bye,
Raymond.

ik reageerde on topic,ik wilde alleen aangeven dat het niet per se aan de ZIGGO newsserver hoeft te liggen aangezien er meer mensen dezelfde problemen ondervinden met newsservers ism een ZIGGO abbo.
daarom zette ik er ook een link bij waar hij kon lezen over die problemen met newsservers.

misschien had ik het iets beter uit kunnen leggen.
 
Ik wil inderdaad weten news.ziggo.nl offline was...en specifiek of a.b.movies ondersteund wordt.
Want uit die group kon ik niets d/l. Uiteraard wel met mn payserver.
 
Ik wil inderdaad weten news.ziggo.nl offline was...en specifiek of a.b.movies ondersteund wordt.
Want uit die group kon ik niets d/l. Uiteraard wel met mn payserver.
Je noemt 2 zaken in hetzelfde stuk tekst. Wat is precies de bedoeling?

Wil je weten of news.ziggo.nl offline is/was? Nu in elk geval niet, ik kan wel naar deze server connecten. Anderzijds geef je aan het wel met je payserver te willen doen -> als je hier wel mee kan connecten, maar niet uit een bepaalde groep kan downloaden (vanaf die payserver) staat dit weer los van Ziggo, dan is er een probleem met de payserver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan