• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

haperingen om 10 sec 297000 khz regio sneek

Status
Not open for further replies.
V

Vrijevogels

Hier op de freq 297000 khz om de 10 seconden een seconde stilstaand beeld. Dit betreft o.a rai uno, tve international. decoder is de humax ir fox-c en staat afgesteld op de regio sneek 8600. De ber waarde staat hier keurig op 0. Kan Ziggo dit probleem oplossen.

edit: ook de 329000 khz heeft hier last van. Zit naar eurosport te kijken en daar zijn de haperingen ook om de 10 seconden aanwezig. Gelukkig kunnen we nog terug schakelen naar analoog. Tennis is zo niet om aan te zien.
 
Last edited by a moderator:
Ok, bedankt !

Hopelijk is de nieuwe apparatuur er snel zodat deze storingen tot 't verleden behoren. Bedankt voor de aandacht.
 
Opgelost, of decoder afhankelijk?
Deze storing zie ik niet op de genoemde kanalen, zelfde netwerk, andere decoder.
 
Opgelost, of decoder afhankelijk?
Deze storing zie ik niet op de genoemde kanalen, zelfde netwerk, andere decoder.

Is reeds opgelost door Ziggo. Er schijnt apparatuur te zijn besteld, zodat deze storingen in de toekomst niet meer voor zouden moeten komen.
 
Op een of andere manier heb ik de post van TVDigitaal gemist, Hij zegt dat het nu goed zou moeten zijn.
Mijn vraag was dus overbodig :roll:

Groetnis :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top