• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoons die goed of niet goed werken bij MK

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Thomas

Hebben jullie ervaring met telefoons die wel of niet goed werken... post het graag hier, dan maak ik een lijstje...

TELEFOONS:

Telefoons die GOED werken:

KPN:

Phoenix 500 Dect (Met nummer herkenning en dubbelgesprek)

Panasonic

Dect KX-tcd515NLM
KX-TG8090NL

Philips:

Philips DECT 211 (Met nummer herkenning, dubbelgesprek onbekend)
Philips DECT 6171 (Met nummer herkenning, dubbelgesprek onbekend)

Profoon:

PDX-1200 (Met nummer herkenning en dubbelgesprek)
PDX-2420 (Met nummer herkenning en dubbelgesprek)

Siemens:

Siemsens A200 (Met nummer herkenning en dubbelgesprek)


Telefoons die NIET GOED werken:

KPN:

Orlando 120
Washington 50


FAXEN:

Faxen die goed werken:

Samsung:

SF 150 (Zondert nummer herkenning en MET dubbelgesprek)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben de Philips DECT 211 telefoon. Nummer melding werkt, duurt wel iets langer voordat het nummer weer wordt gegeven dan bij kpn. Dubbelgesprek heb ik nog niet uitgetest want ik weet niet precies hoe dat werkt.

De DECT 215 zal ook werken is op zich de zelfde telefoon als de DECT 211 alleen heeft de 215 een ingebouwd antwoord apparaat.
 
Ik ben sinds vandaag Multikabel telefonie en werk met een nagelnieuwe Philips DECT 6171. Uiteraard eerst Philips gebeld of nummerweergave zou werken met Multikabel, zij gaven aan dat dit bij dit toestel automatisch zou werken. Toch nog maar met de winkel de afspraak gemaakt dat, indien dit toch niet zou werken, ik het toestel kon terugbrengen. Dit was geen probleem. Nou, nummerweergave werkt uitstekend moet ik zeggen.
Een andere meevaller: ik heb als 2e handset een oude Philips Onis 6311 (wel GAP compatible) erbij in gebruik genomen, omdat er nog geen duoset uit is van de 6171 en onder het mom van "wat heb ik te verliezen" en die krijgt van basis station van de 6171 netjes het nummer van de beller door.

Met dubbelgesprek heb ik nog geen ervaringen te melden.
 
Misschien is het makkelijker om alvast de bekende toestellen aan MK te vragen....
 
Ja, dat zou ook kunnen... Ik ben deze helaas nog niet op de site van MK tegen gekomen. Het leek mij een goed idee om een lijstje te maken, zodat mensen niet achteraf voor een verrassing komen te staan als ze een nieuwe tel hebben gekocht..

Thomas
 
Mithrandir zei:
Misschien is het makkelijker om alvast de bekende toestellen aan MK te vragen....

Ik heb nu ondertussen 3 maanden geleden een mailtje gestuurd naar de KS maar tot nu toe nog niets van gehoord... Beetje jammer, het is dus makkelijker gezegd dan gedaan 8)
 
Kan in dit topic ook Telefooncentrales worden opgenomen, ik ben namelijk op zoek naar een goed werkende centrale want de huidige werkt niet echt zo goed :cry:
 
Ik vind het best, zeg maat welk merk en type je hebt, zet ik die iig erbij...

Ik heb een homefox 7-2 van de KPN, wertkt goed hier..
 
Wij hebben zelf de Panasonic KX-TCD 705 ( model uit 2001)

en deze werkt goed met telefonie van multikabel

nummer wergave werkt zelfs beter dan KPN had weet nu ook wanneer iemand gebeld heeft (laat nl de datum en tijd zien)


Greetz

Freshman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan