• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alle Arris ED3 modems terug naar ziggo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overal is het zo dat je voor en tegenstanders hebt, dit word meestal bepaald hoe het bij diegene opgelost word. Ik denk dat als je gaat zoeken je mensen genoeg vind die het ook niet met jou uitspraken over de autobranche eens zijn, ook daar word niet alles netjes en vlot opgelost.

Het is geen vergelijking, maar aangezien dat toch word gedaan, echter niet met geheel kloppende feiten waardoor een scheef beeld in een toch al scheve vergelijking word geschapen.

Ken je feiten voordat je er mee gaat vergelijken.
 
Het feit dat anderen het ook doen is natuurlijk geen argument om je eigen acties te rechtvaardigen.
Het gaat erom dat er fouten gemaakt zijn, en dat Ziggo verantwoordelijkheid moet nemen voor die fouten en de klanten schadeloos moet stellen ofwel een vervangende oplossing bieden. In plaats daarvan zeggen ze : kijk eerst maar eens of je stekkertjes wel goed vast zitten !
 
Overal is het zo dat je voor en tegenstanders hebt, dit word meestal bepaald hoe het bij diegene opgelost word. Ik denk dat als je gaat zoeken je mensen genoeg vind die het ook niet met jou uitspraken over de autobranche eens zijn, ook daar word niet alles netjes en vlot opgelost.

Het is geen vergelijking, maar aangezien dat toch word gedaan, echter niet met geheel kloppende feiten waardoor een scheef beeld in een toch al scheve vergelijking word geschapen.

Ken je feiten voordat je er mee gaat vergelijken.

Feiten van de aannames onderscheiden.....
 
Het feit dan anderen het ook doen is natuurlijk geen argument om je eigen acties te rechtvaardigen.
Het gaat erom dat er fouten gemaakt zijn, en dat ziggo verantwoordelijkheid moet nemen voor die fouten en de klanten schadeloos moet stellen ofwel een vervangende oplossing bieden. In plaats daarvan zeggen ze : kijk eerst maar eens of je stekkertjes wel goed vast zitten !

Durf het ook nog wel anders te stellen, jij zegt dat er fouten zijn gemaakt.
Ik zeg dat er modems met verkeerde software zijn geleverd...

Jij suggereerd dat Ziggo geen verantwoordelijkheid neemd...
Ik zeg dat Ziggo het probleem erkend en dat men bezig is met een oplossing (nieuwe firmware)

Jij zegt dat ze mensen schadeloos of een vervangende oplossing moet bieden, ik zeg dat jij geen SLA hebt dus hier ook geen recht op hebt. Het enige waar je om kan vragen is compensatie voor gemaakte kosten (denk aan telefoonkosten om de helpdesk te bellen.
 
Jij suggereerd dat Ziggo geen verantwoordelijkheid neemd...
Ik zeg dat Ziggo het probleem erkend en dat men bezig is met een oplossing (nieuwe firmware)

We wachten af met die nieuwe firmware...............moet het nog zien gebeuren
 
:schater::schater: zie tientallen andere topics...........

Tja, zal een welles niettus verhaal worden...
Snap ook wel dat het veel mensen op de tenen trappen is wanneer er ook maar een klein beetje positief jegens Ziggo wordt gedaan. Zijn zijn immers het grote boze bedrijf wat niet naar haar klanten luisterd.

maar wanneer jij je alleen zou beperken tot de feiten zul je zien dat het gene wat hij zegt gewoon zo is....
 
p.s. Autoschandalen worden helemaal niet netjes of vlot opgelost, kijk maar naar het Renault Lauguna debakel.... Het Mercedes E-klasse electronica probleem enz enz....

Zelfs Philips heeft er last van met hun Senseo apparaten....

Relativeren!!! thats all.....

Kijk, de autobranche (en zelfs Philips) communiceert met haar klanten. (advertenties in dagbladen etc), nog nooit van Ziggo zoiets gezien.......zelfs geen bulkmail naar aie-extra klanten)
 
:schater::schater: zie tientallen andere topics...........

Nee absoluut niet, als je het zo leest dan interpreteer je het verkeerd. De aanname's van de feiten scheiden. Je kan pas iets zeker weten als je het hebt getest, zolang je niets hebt getest, kan je ook de oorzaak nog niet aanwijzen. Simpel.

Teveel mensen doen aanname's. Mijn buurman heeft dat probleem, dus zal het bij mij wel dezelfde oorzaak hebben. Of dat ook zo is kan enkel uit testen blijken. Blijkt uit de testen dat het niet bij jezelf ligt, dan zal Ziggo aan de bak moeten. Blijkt er uit de testen iets anders, dan heb je dus onterecht lopen klagen over Ziggo. Het verschil tussen een aanname en een feit.
 
We wachten af met die nieuwe firmware...............moet het nog zien gebeuren


Nu begin je goed, maar hang je er direct een oordeel achteraan...

Beperk je nu tot de feiten....

En ik wil helemaal niet lullig doen, het gelijk aan mijn zijde krijgen of Ziggo promoten.... Daar hebben ze zelf genoeg budget voor.... Het is in mijn ogen alleen belangrijk dat wanneer Ziggo dit forum serieus neemt het ook op de feiten mag worden afgerekend... Alleen dan krijgen we een betere dienstverlening voor elkaar.... en daar is het mij om te doen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan