• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voicemail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind de voicemailfaciliteit geniaal!!
Dat MK dat zelf niet alleen had verzonnen!

Alleen.... de KPN heeft een luxere faciliteit.
Waarom heeft Ziggo dit niet en pakt Ziggo het niet meteen goed aan?

Zoiets kan bij Ziggo toch ook wel geregeld worden?

Goed om te horen dat de voicemail faciliteit geniaal is :)

wat zou je extra willen zien ??

Er zijn zoveel dingen die je kunt doen.. een voorbeeld hiervan is voicemail naar email en wat nog meer ???
 
volgens mij gaat dat nog wel even duren op het huidige @home systeem of ze gaan wat anders gebruiken.
 
volgens mij gaat dat nog wel even duren op het huidige @home systeem of ze gaan wat anders gebruiken.


Jah het moet er nog aankomen op het home netwerk, want ik heb een Toestel die het aan kan geven indien er een voicemailbericht is, is een fsk toestel. Maak normaal geen gebruik van voicemail, maar zoals eerder al aangegeven heb ik het even getest of het werkt, mar het werkt dus nog niet bij de @home gebruikers............ ff geduld dus nog als je erop zit te wachten.
 
Goed om te horen dat de voicemail faciliteit geniaal is :)

wat zou je extra willen zien ??

Er zijn zoveel dingen die je kunt doen.. een voorbeeld hiervan is voicemail naar email en wat nog meer ???

ja de 5 toetsen net als bij kpn en mischien een wekservice via de telefoon net als bij upc. en van je voismaal zelf kunnen instellen naar hoeveel keer overgaan hij doorgaat op de voismail ik vind 5 keer wel heel erg snel
 
Iemand enig idee hoe ik dit oplos...?

Laatste dagen werkt ineens de voicemail niet meer na de fusie...
Terwijl de voicemail wel actief is als ik er naar bel? Telefoon blijft maar rinkelen maar geen voicemail...

Heeft iemand misschien een oplossing.. ?
 
Misschien is de doorschakeling om wat voor reden ook verdwenen.

Weer aanzetten:
- Neem de hoorn op / druk op de groene toets (je hoort kiestoon)
- Toets *61
- Leg de hoorn weer neer / druk op de rode toets.

Wanneer dit niet helpt, probeer dan *61# in plaats van *61 (@Home heeft twee typen centrales die verschillend met dit soort codes omgaan).

Zie ook hoofdstuk 11 van de de handleiding voor Telefonie van @Home.
 
nou wat raar dan :) hij doet het nu wel weer met *61...

Bedankt voor het reageren!

maar hoe kan dat dat zo'n dienst vanzelf er mee stopt? of komt het echt door de fusie?
 
nou wat raar dan :) hij doet het nu wel weer met *61...

Bedankt voor het reageren!

maar hoe kan dat dat zo'n dienst vanzelf er mee stopt? of komt het echt door de fusie?
in het geval van @home zou het kunnen komen door de fusie aangezien het netwerk van @home waaronder het internet en telefoon netwerk word gemigreert naar ziggo hier worden dus een aantal aanpasingen in gedaan misschien heb je daar even last van gehad dus een kleine storing of gewoon werkzaamheden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan