Abonnementen2

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik ben op enkele discussies geabonneerd maar krijg sinds enkele dagen geen email meer, terwijl ik dat wel in opties heb aangvinkt en ook bij de betreffende topics is dat aangevinkt.

Wat is de oorzaak hiervan, ik heb dus zelf niks veranderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben op enkele discussies geabonneerd maar krijg sinds enkele dagen geen email meer, terwijl ik dat we in opties heb aangvinkt en ook bij de betreffende topics is dat aangevinkt.

Wat is de oorzaak hiervan, ik heb dus zelf niks veranderd.
Misschien een spamfilter of zo die de berichten niet doorlaat ?
Het forum mailt wel gewoon berichten nog steeds, hoewel ik niet zo simpel kan zien of ze voor jou wel verstuurd zijn.

Je moet wel een keer 'ingelogd op het forum' in de discussie waar je de laatste mail kreeg geweest zijn voordat je opnieuw een mail krijgt. Als het forum denkt dat je nog niet online geweest bent in die discussie stuurt het niet opnieuw een mail.

Zie je wel alle forums met 'gelezen-status' waar je op geabonneerd bent ?
Wat zeggen de gebruikers-instellingen bij 'abonnementen'? Staan daar nog wel de topics die je volgt ?
 
Misschien een spamfilter of zo die de berichten niet doorlaat ?
Het forum mailt wel gewoon berichten nog steeds, hoewel ik niet zo simpel kan zien of ze voor jou wel verstuurd zijn.

Je moet wel een keer 'ingelogd op het forum' in de discussie waar je de laatste mail kreeg geweest zijn voordat je opnieuw een mail krijgt. Als het forum denkt dat je nog niet online geweest bent in die discussie stuurt het niet opnieuw een mail.

Zie je wel alle forums met 'gelezen-status' waar je op geabonneerd bent ?
Wat zeggen de gebruikers-instellingen bij 'abonnementen'? Staan daar nog wel de topics die je volgt ?
spamfilter ligt het niet aan. en ik ben steeds ingelogd, als ik mijn bij abonnenenten kijk staat erbij abonnement opzeggen maar dat doe ik dus niet.

Ik heb nu nog 's bij de 2 abonnementen een vinkje gepaatst en toen voor directe e-mailnotificatie gekozen. Ben benieuwd.
 
Hmm nog even gechecked en het leek toch niet altijd goed te gaan met emails verzenden vanaf het forum. Ik het de configuratie iets gewijzigd waardoor de mails toch (via een omweg) verzonden kunnen worden.

Wordt verder uitgezocht....

In elk geval bedankt voor de melding, zonder deze was het mij niet zo snel opgevallen !!
 
Hmm nog even gechecked en het leek toch niet altijd goed te gaan met emails verzenden vanaf het forum. Ik het de configuratie iets gewijzigd waardoor de mails toch (via een omweg) verzonden kunnen worden.

Wordt verder uitgezocht....

In elk geval bedankt voor de melding, zonder deze was het mij niet zo snel opgevallen !!
heb nu wel een email ontvangen, dus werkt blijkbaar weer:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan