• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb jij die zwarte ook uit beverwijk, werkt die nog ?

Kan je prima deuren mee open krijgen ;)
De mijne hadden allerlei kleuren,zelfs een witte waar helemaal niets op staat qua logo..ze doen het alle 3 netjes met hetzelfde pakketje :)

Maar goed ik lees uit de brief dus, de abonnementen van 3 worden samen getrokken,de 4e en 5e worden gewoon berekend tenzij je daar alleen het gratis pakket op hebt staan.
 


Ik val er weer buiten
Ik heb een oranje. witte en paarse smartcard hier

Hoelaat kan ik bij de helpdesk terecht om te vragen of die 3 wel binnen het pakket vallen ??

Hoeveel soorten kaarten zijn er eigenlijk in omloop ??

Hier een zwarte TV Home kaart, een oudere witte @home kaart, en de laatste witte @home kaart (vlak voordat de zooi naar Ziggo ging).
 
Ik vraag me trouwens af wat er met deze discussie zou gebeuren als het nu ineens voor ons allemaal werkt :wink:

Volgens mij is DAT nu beantwoord

het gaat nu al over de kleurtjes :)

(schopt nog eens tegen de stoeltjes)
 
wordt wel een keer tijd....... ik betaal nu ook nog voor mijn tweede smartcard......... 9.95 extra dus van mij mogen ze snel doorvoeren.......
 
Nou ik ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ik heb 5 kaartjes in gebruik (vandaar dat ik niet blij ben dat het ineens van 5 naar 3 gaat, alhoewel de berichten op de Ziggo wegsite nogal tegenstrijdig zijn). Ik heb Film1/Sport1 extra op 1 kaart en op 2 andere kaartjes het pluspakket. De andere 2 zijn standaard. Ik ben dus zeer benieuwd hoe ze dit gaan gelijktrekken.
Ik las ook ergens dat mensen met meer dan 3 smartcards een brief zouden krijgen, weet iemand wat de inhoud van deze brief zal zijn. Ik lees dat sommige van jullie al een brief ontvangen hebben.
Ik krijg al heel lang geen gewone post van Ziggo meer, ook de vorige folder waar het in eerste instantie allemaal werd aangekondigd heb ik nooit ontvangen. Nou vanaf woensdag gaan we het beleven....
 
Je gaat op de 'eerste' 3 kaarten alle pakketten krijgen die op kaart 1 staan
voor verdere info hierover is genoeg gespeculeerd in de afgelopen pagina's

De brief die je gaat krijgen luidt als volgt :

Geachte heer,
naar aanleiding van de omzetting moeten wij U mededelen dat U vette pech hebt, en gewoon extra gaat betalen voor kaarten 4 & 5 !

...
 
Maar zijn de eerste 3 kaarten, zijn dat de eerste 3 die je ooit hebt aangeschaft of de eerst genoemde op mijnziggo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan