• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat tientje is voor de verzendkosten van die decoder, dat wist je toch wel? ;-)

Bij de facturen op Mijn Ziggo saat er dus vandaag één met € 10 retour :pompom: !

Onderstaande kosten zijn voor producten van Ziggo op het adres: -
Dienst Omschrijving Periode Bedrag Subtotaal
Aanvullende Diensten


ATHOME credit TVdigitaal 2e en 3e toestel -10,00
Totaal Aanvullende Diensten, inclusief 19% BTW (EUR -1,60) : -10,00
Totaal factuur inclusief BTW : € -10,00
 
Vandaag brief gekregen van Ziggo dat er op mijn adres volgens hun administratie 2 smartcards staan en dit klopt. Voor de 2 smartcard hebben ze 10 euro bijdrage gerekend en deze krijg ik bij volgende factuur terug gestort. Heb hiervoor niets hoeven doen, komt automatisch allemaal goed. Konden ze dit nu maar bij meer mensen doen....:applause:
 
Ik zie de genoemde 10 euro ook staan.

Wel vroeg ik me nog wat af (en de telefoonlijnen van Ziggo zijn een beetje druk...) Ik heb op 1 van mijn smartcards Digitaal Totaal in plaats van het standaard digitale televisie pakket. Houdt dit nu in, dat ik ook op mijn tweede smartcard zonder extra kosten Digitaal Totaal kan krijgen?
 
Ik heb op 1 van mijn smartcards Digitaal Totaal in plaats van het standaard digitale televisie pakket. Houdt dit nu in, dat ik ook op mijn tweede smartcard zonder extra kosten Digitaal Totaal kan krijgen?

Ik zou zeggen, lees deze thread even helemaal door, dan krijg je je antwoord. Ziggo heeft aangekondigd dit voor het eind van het jaar mogelijk te maken, maar ze zinnen nog op een methode om misbruik te voorkomen.
 
Ik zou zeggen, lees deze thread even helemaal door, dan krijg je je antwoord. Ziggo heeft aangekondigd dit voor het eind van het jaar mogelijk te maken, maar ze zinnen nog op een methode om misbruik te voorkomen.


De laatste toevoeging lijkt me geheel uit de lucht gegrepen... graag je bron. Het voorkomen van misbruik is geopperd door forumleden hier en niet door Ziggo. In de Multikabelsituatie waren 2e en 3e kaart geheel gratis. Misbruik zal je altijd hebben, al denk ik dat dit in dit geval toch lastig wordt.
 
Ja, ok. Ik zag wel zoiets voorbij komen, maar ik wist niet of mensen hier nu al meer zekerheid over hadden.
 
De laatste toevoeging lijkt me geheel uit de lucht gegrepen... graag je bron. Het voorkomen van misbruik is geopperd door forumleden hier en niet door Ziggo.
Dat is in een eerder stadium wel degelijk verteld door woordvoerder Gradus Vos. Men dacht toen aan een mogelijkheid d.m.v. het internetmodem.
 
Dat is in een eerder stadium wel degelijk verteld door woordvoerder Gradus Vos. Men dacht toen aan een mogelijkheid d.m.v. het internetmodem.

Lijkt me leuk! je kan dan alleen meerdere smartcards hebben als je ook internet neemt. Is dit niet koppelverkoop?
Ik ben zelf heel tevreden met mijn ADSL aanbieder en zie geen reden om ook internet via Ziggo te nemen.

Wel wil ik in mijn slaapkamer ook digitale tv met extra pakketten, zonder deze dubbel te moeten aanschaffen..
 
Ik herhaalde slechts wat eerder in deze thread geroepen was (in z'n geheel tussen quootjes, dus ook die toevoeging): https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=114946&postcount=56
"Nog voor het einde van het jaar zal het mogelijk worden meerdere smartcards te gebruiken voor het zelfde bedrag. Er wordt nog naar een mogelijkheid gezocht om misbruik tegen te gaan."

Het zal er wel op neer komen dat ze gewoon gaan toestaan om een x aantal smartcards per huishouden te hebben. Elke andere oplossing krijgen ze in 2008 niet voor elkaar en hoogstwaarschijnlijk ook niet in 2009. En dan krijgen ze ook nog ruzie met degene die meer dan x smartcards wil hebben (groot gezin), maar dat boeit de kabelboer niet. En dus zal analoog (nog) niet verdwijnen...

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan