• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke zender mis jij nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 Sat en Fox News


Fox News is (w.m.b.) welkom, zo ook Disney Channel, dit omdat deze zenders op satelliet gecodeerd zijn en niet door CDS worden doorgegeven. De Duitse zenders daarentegen, zijn allemaal FTA te ontvangen en alle hier gevraagde zenders zitten daarbij. Een schotelsetje (60 of 80 cm.) van nog geen € 250,-- is voldoende om ca. 100 Duitstalige zenders te ontvangen.:grin: (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland)
Dan is het zonde van de bandbreedte van Ziggo! om deze zenders (en ook andere FTA zenders, overigens) door te geven:no: Deze bandbreedte kunnen ze mijnsinsziens beter gebruiken voor HD zenders als BBC-HD, Eén HD, RTL/SBS HD.:pompom:

Mod-edit
(w.m.b) Wat mij betreft.
Gelieve zulke afkortingen in deze forums niet te gebruiken.
Off-topic reacties hierop zijn verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De Duitse zenders daarentegen, zijn allemaal FTA te ontvangen en alle hier gevraagde zenders zitten daarbij. Een schotelsetje (60 of 80 cm.) van nog geen € 250,-- is voldoende om ca. 100 Duitstalige zenders te ontvangen.:grin: (Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland)
Nou, 100? Meer dan een stuk of 20 Duitse zenders zijn het niet. Bovendien zijn de Zwitserse en Oostenrijkse zenders niet Free To Air, maar gecodeerd, op ORF Internationaal na.
 
Ik volg nu veel Amerikaanse series van ABC in HD. Als we dat nu eens op de kabel kregen? Tenslotte praat niemand hier over Amerika, terwijl de wereld geen afstanden meer kent in digitaal land...
 
Ik volg nu veel Amerikaanse series van ABC in HD. Als we dat nu eens op de kabel kregen? Tenslotte praat niemand hier over Amerika, terwijl de wereld geen afstanden meer kent in digitaal land...
Geen afstanden, maar misschien wel copyright issues. :wink:
 
Het aanbod van "betaal HD zenders" vind ik erg droevig.
Daarbij komt nog dat mijn HUMAX IRHD5000 decoder de SD kanalen zo goed doorgeeft dat de keuze om een HD-pakket te nemen niet zo moeilijk is, ik kan nog wel even wachten.
Als het aanbod groter is ben ik best bereid om er voor te betalen.
Ik zou BBC HD erg graag in het pakket zien en ook Animal HD.
 
Ik zou graag wat Scandinavisch tegenkomen. Zuid-Europa is aardig vertegenwoordigd. Denemarken ligt hier om de hoek, maar ik kom 't hier nooit tegen. Ik vind dat jammer.
 
Ik zou graag wat Scandinavisch tegenkomen. Zuid-Europa is aardig vertegenwoordigd. Denemarken ligt hier om de hoek, maar ik kom 't hier nooit tegen. Ik vind dat jammer.
Versta jij Deens dan?
Italiaans en Spaans zijn namelijk talen die meer gesproken/verstaan worden.
 
Versta jij Deens dan?
Italiaans en Spaans zijn namelijk talen die meer gesproken/verstaan worden.

Ik pik Scandinavisch inderdaad beter op, dan Grieks, Portugees, Spaans of Italiaans.
Dat er hier misschien meer Italiaans of Spaans wordt gesproken doet niets af aan mijn antwoord op de topic-vraag "Welke zenders mis jij nog?"
 
RTL7 HD, RTL8 HD, Disney Channel, MTVN HD, Een HD, Een Plus, Canvas Plus, VT4, VTM, 2BE, DR1, DR2, SVT, RTBF La Une, RTBF La Deux, RTBF La Trois, ViVa, MTV Two, MTV Hits.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan