• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Logitech afstandsbedieningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
... in de 6W stand geeft hij het kabelsignaal niet meer door...
Ik schakel tussen verschillende ontvangers en die 30 sec. zijn dan storend.

Dat klopt ja, maar is dat het enige verschil? Ik heb het niet getest maar in de andere stand duurt het opstarten dus net zo lang? Weer wat geleerd.

3. Energiebesparing in standby​
Met Energiebesparing in standby kunt u het energieverbruik van het apparaat verminderen in de standbymodus.
1. Selecteer​
Energiebesparing in standby.
2. Kies
Aan of Uit met de toets OK of met t/u.
3. Wanneer u
Aan selecteert, wordt de tijd niet op het display weergegeven in de standby-modus.

 
Dat klopt ja, maar is dat het enige verschil?
Ik heb de boottijd niet gemeten. Het niet doorgeven van kabelsignaal verhindert de werking van de andere ontvangers.
Ben al lang blij dat die doorgifte van goede kwaliteit is...
 
Ik snap het niet meer.
Ik heb alles verwijderd en daarna alles opnieuw erin gezet.
Dus nu compleet van de database.
Activiteit ook opnieuw gemaakt.
De eerste keer werkt hij perfect, zowel de TV als de PVR gaan aan.
De tweede keer alleen de TV (wel naar het juiste kanaal), maar de PVR blijft uit.
Dit was ook zo, toen ik hem zelf had geprogrammeerd.
Verder werkt alles perfect, maar uit standby wakker worden wilt hij niet.
Logitech Harmony 525 heb ik momenteel (de knoppen vind ik van deze niet echt geweldig).
Kan het ook aan de batterijen liggen of kan ik beter de 785 nemen?
 
Ik snap het niet meer.
Ik heb alles verwijderd en daarna alles opnieuw erin gezet.
Dus nu compleet van de database.
Activiteit ook opnieuw gemaakt.
De eerste keer werkt hij perfect, zowel de TV als de PVR gaan aan.
De tweede keer alleen de TV (wel naar het juiste kanaal), maar de PVR blijft uit.
Dit was ook zo, toen ik hem zelf had geprogrammeerd.
Verder werkt alles perfect, maar uit standby wakker worden wilt hij niet.
Logitech Harmony 525 heb ik momenteel (de knoppen vind ik van deze niet echt geweldig).
Kan het ook aan de batterijen liggen of kan ik beter de 785 nemen?
Als ik het goed heb gebruikt de H525 kleine penlites, ik weet niet of je er oplaadbare in hebt maar m.i. zou de allereerste stap moeten zijn om 4 nieuwe alkalines erin te stoppen en te testen. Welke PVR config heb je trouwens uit de Logitech database gekozen?
 
Ik snap het niet meer.
Ik heb alles verwijderd en daarna alles opnieuw erin gezet.
Dus nu compleet van de database.
Activiteit ook opnieuw gemaakt.
De eerste keer werkt hij perfect, zowel de TV als de PVR gaan aan.
De tweede keer alleen de TV (wel naar het juiste kanaal), maar de PVR blijft uit.
Dit was ook zo, toen ik hem zelf had geprogrammeerd.
Verder werkt alles perfect, maar uit standby wakker worden wilt hij niet.
Logitech Harmony 525 heb ik momenteel (de knoppen vind ik van deze niet echt geweldig).
Kan het ook aan de batterijen liggen of kan ik beter de 785 nemen?

Werkt bij mij ook niet altijd perfect. Maar als ik dan gewoon op 0 druk gaat ie alsnog aan.
 
Als ik het goed heb gebruikt de H525 kleine penlites, ik weet niet of je er oplaadbare in hebt maar m.i. zou de allereerste stap moeten zijn om 4 nieuwe alkalines erin te stoppen en te testen. Welke PVR config heb je trouwens uit de Logitech database gekozen?

De penlites het laaste 2 of 3 maanden geleden vervangen.
Ik heb gewoon IHRD-5050C ingegeven.
Is dat goed, of had ik beter iets anders kunnen intikken bij opgave welke sett-up box ik moet opgeven?

dat hij het met het intikken van een 0 of een paar keer wel opstart klopt. Maar dat is niet de bedoeling bij het gebruik van deze afstandbediening.
 
Bij iedere geprogrameerde activiteit zit een algemene keuze om alle niet gebruikte apparaten uit te zetten (of uit te laten). Wat heb je daar aangevinkt?
Ook een goeie ja.

IHRD-5050C moet de goede zijn, als het goed is zie je een PVR icon met opname knop in de rechterbovenhoek en om helemaal zeker te zijn zou je op de stroominstellingen nog kunnen kijken of er inderdaad 2x"0" staat voor power-on.



Overige ideeen:
  • start de Humax als eerste op, zou kunnen helpen?
  • geven andere Humax commando's (soms) problemen? Zo ja dan zou je de repeats eens kunnen verhogen
 
Ook een goeie ja.

IHRD-5050C moet de goede zijn, als het goed is zie je een PVR icon met opname knop in de rechterbovenhoek en om helemaal zeker te zijn zou je op de stroominstellingen nog kunnen kijken of er inderdaad 2x"0" staat voor power-on.





Overige ideeen:
  • start de Humax als eerste op, zou kunnen helpen?
  • geven andere Humax commando's (soms) problemen? Zo ja dan zou je de repeats eens kunnen verhogen


Hoe kan ik de Humax als eerste laten opstarten?

Waar en hoe kan ik zien die 2 x 0?
Stroomdiagram?

Ik zet hem net aan, ivm software update controle, en nu deed hij het weer wel. Wie weet.
 
Hoe kan ik de Humax als eerste laten opstarten?
Wijst zich eigenlijk vanzelf: klik op activiteit, selecteer "Controleer de volgorde", etc.

Waar en hoe kan ik zien die 2 x 0?
Stroomdiagram?
Klik op apparaat Humax, dan "Stroominstellingen aanpassen", dan "Een knop voor aan, andere voor uit" dan "Heb AB niet, weet wel" en daar zou je de dubbele "0" moeten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan