• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beperkte programma informatie Film kanalen

  • Thread starter Olaf.Braxhoofden
  • Start date
Status
Not open for further replies.
O

Olaf.Braxhoofden

Recentelijk view mij op dat de programma informatie van Film 1 Action (het nieuwe kanaal) gedurende de eerste dagen ook informatie toonde over de regisseur, de datum van de film, type film, acteurs etc.

Ik hoopte even dat dit ook zou gaan gelden voor de overige Film* kanalen omdat ik dit nuttige informatie vind.

Helaas is het omgekeerde het geval, deze extra informatie is nu verwijderd bij het Film1 action kanaal.

De vraag is nu waarom slechts hele beperkte informatie wordt weergegeven (drie regels synopsis van de film) terwijl de uitgebreide informatie blijkbaar wel beschikbaar is.
 
Misschien even een mailtje naar Film1?

Voordat ik dit doe wil ik eerst wel even zekerheid dat dit niet iets is dat door Ziggo wordt gefilterd. M.a.w. hoe wordt deze informatie aan Ziggo aangeleverd, door wie en "doet" Ziggo iets met deze informatie (bijvoorbeeld formateren/aanpassen) voor de verschillende decoders die ondersteund moeten worden?
 
Voordat ik dit doe wil ik eerst wel even zekerheid dat dit niet iets is dat door Ziggo wordt gefilterd. M.a.w. hoe wordt deze informatie aan Ziggo aangeleverd, door wie en "doet" Ziggo iets met deze informatie (bijvoorbeeld formateren/aanpassen) voor de verschillende decoders die ondersteund moeten worden?

Nee hoor, wij zijn slechts een doorgeefluik :) Dus doen niets geks met de signalen :)
 
Wij combineren zoveel mogelijk informatie die ons aangeleverd wordt door de EPG leverancier. Bij Ziggo Oost wordt de extra informatie alleen weggefilterd bij dag 3 en 4.

Nee hoor, wij zijn slechts een doorgeefluik :) Dus doen niets geks met de signalen :)
 
Wij combineren zoveel mogelijk informatie die ons aangeleverd wordt door de EPG leverancier. Bij Ziggo Oost wordt de extra informatie alleen weggefilterd bij dag 3 en 4.

ik ben benieuwd naar de reactie van Film 1.
 
Wij combineren zoveel mogelijk informatie die ons aangeleverd wordt door de EPG leverancier. Bij Ziggo Oost wordt de extra informatie alleen weggefilterd bij dag 3 en 4.

Is dat alleen in oost, vwb dag 3 & 4? Kan mij herinneren (denk ik) dat de epg (epg > 2 dagen) werd gelimiteerd omdat oudere decoders daar niet tegen bestand waren, zoals de panasonic. Geldt dat niet dan voor de andere regio's? Kan ook zijn dat ik nu de plank mis sla :wink:

Gert.
 
Is dat alleen in oost, vwb dag 3 & 4? Kan mij herinneren (denk ik) dat de epg (epg > 2 dagen) werd gelimiteerd omdat oudere decoders daar niet tegen bestand waren, zoals de panasonic. Geldt dat niet dan voor de andere regio's? Kan ook zijn dat ik nu de plank mis sla :wink:

Gert.

inderdaad, geldt alleen nog voor voormalig @home. Het ligt in de bedoeling dit ook voor Casema en MK door te voeren.

En ja, voor panasonic geeft meer dan 4 dagen een probleem. Hier wordt nog steeds aan gewerkt (ik zal je de details besparen). Geldt ook voor de samsung 9401, deze wordt op dit moment getest met de nieuwe software die o.a. hier een aanpassing voor heeft.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top