• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

geen dolby digital

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste ArChie,
Inmiddels mail naar Loewe Benelux verstuurd.
Ik hou je middels dit forum, op de hoogte.
Vr.gr JanvdB
 
Geen Digitaal geluid op NED1 HD

Hier hetzelfde probleem, sinds een week of zo geen DD2.0 signaal op NED 1 HD,(alleen " standaard" stereo, NED 2/3 HD geven wel netjes DD2.0 en Stereo door.

gebied Ziggo/@home regio venray
Frequentie: 356 MHz
NetwerkID: 1111
Symbol Rate 6875
Kwaliteit 100
Sterkte +-50
NED1HD 802.00Mhz, SR6875, 64 QAM BER: 0

Het opniew laten zoeken van de kanalen geeft geen resultaat... het is jammer om te zien dat er niet gewoon open wordt gedaan over wat er nu precies aan de hand is of dat bepaalde scenario's worden uitgeprobeerd. Geloof nl dat het niet de bedoeling is dat we ongedoopt worden tot Beta testers... anyway

zelfde geldt voor de hickups (HUMAX5000) bij HD signalen... weet dat dit uit staat bij Ziggo, maar het zijn onderhand wel heel erg lange lijnen... zucht...

we hopen er maar het beste van. :-)
 
Beste Spicers,
Op aanraden van ArChie mijn Loewe Compose opnieuw zenders laten zoeken en ja, Ned 1 HD heeft het Dolby stereo signaal weer terug.
Vreemd, dat het bij jou niet lukt.
Postcode gebied 2332PH.
Vr .gr JanvdB.
Ps. Hickup problemen blijven en inmiddels aan Loewe Benelux voorgelegd.
 
Is er al enig inzicht in een mogelijke oplossing van dit probleem? Ik heb begrepen dat dit voor de Alphacrypt/Loewe het probleem goeddeels is opgelost. Komt er voor de Humax IRHD-5000C gebruikers binnenkort ook een oplossing?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, bij mij werkt het ook weer. Dolby digital op Ned1 HD. Vriendelijk dank aan iedereen die aan de oplossing hebben gewerkt. Ik ben een blij mens. :)
 
Weer DD geluid NED1HD

Ik heb ook weer het DD2.0 signaal beschikbaar :-)

Postcode: 5961
@home/ziggo


@JanvdB
Beste Spicers,
Op aanraden van ArChie mijn Loewe Compose opnieuw zenders laten zoeken en ja, Ned 1 HD heeft het Dolby stereo signaal weer terug.
Vreemd, dat het bij jou niet lukt.
De feedback van Archie is tbv een loewe TV. deze bezit ik niet. heb nl een Humax5000 decoder. Ook kan het gebied, incl headend van invloed zijn of iets wel of niet werkt. ik zit nl in een ander gebied. toch bedankt voor het meedenken...

zie trouwens dat er nu weer geen teletext geschikbaar is op NED1 HD. even een ander draadje opstarten.... :no:
 
Nou is Dolby Digital geluid op Ned 3 HD sinds gisteren hier pleite grrrrrr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan