Het moet nu niet gekker worden op dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FJRobert

Het moet nu niet gekker worden op dit forum, gisteren een discussie gaande omtrent Anoniempje nu gewijzigd in Iempje. Geen slotje en nergens meer de reacties terug te vinden. Is this :censored:.

Sorry ik heb niet gedronken, maar dit is wel spooky. Wat is hier aan de hand?


Graag uitleg door de Site Administrator of door één van de Moderators. En daarna slotje erop.
 
Het moet nu niet gekker worden op dit forum, gisteren een discussie gaande omtrent Anoniempje nu gewijzigd in Iempje. Geen slotje en nergens meer de reacties terug te vinden. Is this :censored:.

Sorry ik heb niet gedronken, maar dit is wel spooky. Wat is hier aan de hand?
Anoniem heeft de forumleiding gevraagd om de naam van Anoniempje te wijzigen wat ingewilligd is door de forumleiding. Ik hoop nu maar dat Anoniem ook geen problemen heeft met mijn nickname of met mijn aanwezigheid op dit forum, want dan heb ik met deze forumleiding echt een probleem. Gelukkig heeft Anoniem wel weer ingestemd met de eventuele aanwezigheid van vertegenwoordigers van fabrikanten op dit forum.
 
Anoniem heeft de forumleiding gevraagd om de naam van Anoniempje te wijzigen wat ingewilligd is door de forumleiding. Ik hoop nu maar dat Anoniem ook geen problemen heeft met mijn nickname of met mijn aanwezigheid op dit forum, want dan heb ik met deze forumleiding echt een probleem. Gelukkig heeft Anoniem wel weer ingestemd met de eventuele aanwezigheid van vertegenwoordigers van fabrikanten op dit forum.

Ik neem aan dat dit jouw aannames zijn?
Via een PM heb ik Anoniempje zelf voorgesteld om een andere naam te kiezen daar het voor nieuwe forumleden nogal verwarrend zou kunnen werken als er 2 Anoniemen zijn.

Waarschijnlijk had hij dat zelf nog niet geconstateerd. :wink:
 
Gelukkig heeft Anoniem wel weer ingestemd met de eventuele aanwezigheid van vertegenwoordigers van fabrikanten op dit forum.

Waarom deze opmerking ?
Iedere fabrikant of vertegenwoordiger van een merk mag op dit forum komen en posten, daar hoeft anoniem geen toestemming voor te geven. Waarom suggereer je dit soort dingen ?
 
Hoe geloofwaardig is dit forum als iemand zich (beschonken) uitgeeft. Als anoniempje daarna als iempje en twee personen nu al in discussie zijn over het hoe en waarom de naam is veranderd. This weird and I'm :shock: .
 
Ik neem aan dat dit jouw aannames zijn?
Nee hoor, bij de verwijderde berichten uit het originele topic stond ook een bericht van Anoniem waarin hij dat verzoek aan de forumleiding met ons deelde.

Via een PM heb ik Anoniempje zelf voorgesteld om een andere naam te kiezen daar het voor nieuwe forumleden nogal verwarrend zou kunnen werken als er 2 Anoniemen zijn.
Iedereen mag natuurlijk altijd bij een persoon via PM een verzoek indienen om zijn nickname te wijzigen zolang de persoon in kwestie dan zelf de beslissing mag nemen om dat wel of niet te doen. Er zijn hier ook voldoende personen met "cees" in de nickname wat dan ook verwarrend kan werken.
 
Hoe geloofwaardig is dit forum als iemand zich (beschonken) uitgeeft. Als anoniempje daarna als iempje en twee personen nu al in discussie zijn over het hoe en waarom de naam is veranderd. This weird and I'm :shock: .

Ik vind je een beetje kinderachtig worden.
Een jonge onervaren (forum) Ziggo-medewerker steekt op eigen initiatief zijn nek uit om hier mensen te helpen, maakt daarbij wat naieve beginnersfouten en moet meteen met de grond gelijk gemaakt worden door jullie??

Beetje meer respect voor elkaar zou welkom zijn.
 
Nee hoor, bij de verwijderde berichten uit het originele topic stond ook een bericht van Anoniem waarin hij dat verzoek aan de forumleiding met ons deelde.


Iedereen mag natuurlijk altijd bij een persoon via PM een verzoek indienen om zijn nickname te wijzigen zolang de persoon in kwestie dan zelf de beslissing mag nemen om dat wel of niet te doen.

Uit zijn reactie bleek duidelijk dat hij daar niet bij had stilgestaan en dat ie over een andere nick ging nadenken.
Jij insinueert nu dat die wijziging onder druk van de forumleiding tot stand is gekomen?
Als dat al zo zou zijn geloof ik vast dat ze een vergelijkbaar verzoek (als ik heb gedaan) bij hem hebben neergelegd om verwarring in het forum te voorkomen.

Laten we blij zijn met dergelijke jeugdige initiatieven en hier geen paranoïde zootje van maken.
 
Ik vind je een beetje kinderachtig worden.
Een jonge onervaren (forum) Ziggo-medewerker steekt op eigen initiatief zijn nek uit om hier mensen te helpen, maakt daarbij wat naieve beginnersfouten en moet meteen met de grond gelijk gemaakt worden door jullie??

Beetje meer respect voor elkaar zou welkom zijn.

Ben ik te serieus voor om kinderachtig te kunnen zijn.

Het gaat er mij om hoe geloofwaardig wordt of is dit forum. Iedereen kan zich morgen uitgeven voor Jan en Alleman. In andere bewoordingen op dit forum komen gebruikers die Ziggo producten afnemen en die hulp vragen bij technische en administratieve problemen. Hoe serieus moet je dan iemand nemen die zijn hulp aanbied. Graag statement.
 
Ben ik te serieus voor om kinderachtig te kunnen zijn.

Het gaat er mij om hoe geloofwaardig wordt of is dit forum. Iedereen kan zich morgen uitgeven voor Jan en Alleman. In andere bewoordingen op dit forum komen gebruikers die Ziggo producten afnemen en die hulp vragen bij technische en administratieve problemen. Hoe serieus moet je dan iemand nemen die zijn hulp aanbied. Graag statement.

U is perfect? Maakt geen fouten in het leven?
Ik hoop dat uw werkgever meer consideratie met u heeft als u met Anoniempje.

Persoonlijk kan ik zelf nog bedenken of een antwoord mij wel of niet aanstaat zodat ik na afweging actie ga uitvoeren of het nalaat.
Dit forum bestaat uit vrijwilligers en die hebben niet allemaal de wijsheid in pacht. Zelfs medewerkers van Ziggo niet.

Ter controle zou u eens de helpdesk kunnen bellen en horen wat u daar voor onzin te horen krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan