• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederlandse ISP upgraden!

  • Onderwerp starter Thelightning
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog meer nieuws? PFFF volgens mij valt er weinig meer te upgraden hoor....
 
jochem zei:
'nog' geen nieuws MGV Bestuur?????
Enig idee of er nog nieuws/aanpassingen komen VOOR de nieuwsbrief??
Als er nieuws is dan laten we dat wel weten. Het gaat er echt niet sneller door, door er maar om de haverklap naar te vragen. Gun iedereen even de tijd.
 
Thomas zei:
Nog meer nieuws? PFFF volgens mij valt er weinig meer te upgraden hoor....

Xl-lerate zal nog veranderd moeten worden....
Deze past totaal niet in het plaatje!! Maarja hier al een flinke discussie over gevoerd!
 
Nouja, MOETEN.. MK moet niets...

Ze zien ook wel dat er op ons forum aardig over gepraat is.. Mk is ook niet helemaal van gister..

Maar zoals Ben ook al schreef.. Er om de dag naar vragen heeft ook geen zin. Als de MGV iets weet zetten ze het over het algemeen wel op het forum en of de homepage. Er is de laatste paar dagen redelijk wat op de homepage gezet, het is nog geen 24 uur tot de laaste verandering..

Ik hoop dat dit meteen duidelijk is voor iedereen.. Don't call us -- we'll call you..

Verder "Is er al nieuws" posts zullen worden verwijderd...
 
jochem zei:
Thomas zei:
Nog meer nieuws? PFFF volgens mij valt er weinig meer te upgraden hoor....

Xl-lerate zal nog veranderd moeten worden....
Deze past totaal niet in het plaatje!! Maarja hier al een flinke discussie over gevoerd!
Nou ja, discussie? Iedereen is het met je eens. Straks is MK het hopenlijk ook nog met ons eens en dan is iedereen weer blij.
 
BenJ zei:
jochem zei:
Thomas zei:
Nog meer nieuws? PFFF volgens mij valt er weinig meer te upgraden hoor....

Xl-lerate zal nog veranderd moeten worden....
Deze past totaal niet in het plaatje!! Maarja hier al een flinke discussie over gevoerd!
Nou ja, discussie? Iedereen is het met je eens. Straks is MK het hopenlijk ook nog met ons eens en dan is iedereen weer blij.

Ja oke discussie :) Gelukkig is iedereen het er mee eens :D maja I know was beetje overbodige vraag of er al nieuws is.... zal het ook niet meer neerzetten :) Maja we horen het vanzelf, ik weet wanneer jullie iets horen per mail jullie het dezelfde minuut meteen neerzetten 8)
Ben gewoon zeer benieuwd en check elk half uur ff het forum :P
 
RSS

jochem zei:
Ja oke discussie :) Gelukkig is iedereen het er mee eens :D maja I know was beetje overbodige vraag of er al nieuws is.... zal het ook niet meer neerzetten :) Maja we horen het vanzelf, ik weet wanneer jullie iets horen per mail jullie het dezelfde minuut meteen neerzetten 8)
Ben gewoon zeer benieuwd en check elk half uur ff het forum :P

:idea: [Off-Topic]
Misschien handig als in dit geval de MGV webmaster RSS aan het forum hangt (liefst per topic), zodat je met een gratis NewsReader (https://www.rssreader.com) een sign krijgt als er weer nieuws is?? :roll:
 
Re: RSS

stablevirus zei:
jochem zei:
Ja oke discussie :) Gelukkig is iedereen het er mee eens :D maja I know was beetje overbodige vraag of er al nieuws is.... zal het ook niet meer neerzetten :) Maja we horen het vanzelf, ik weet wanneer jullie iets horen per mail jullie het dezelfde minuut meteen neerzetten 8)
Ben gewoon zeer benieuwd en check elk half uur ff het forum :P

:idea: [Off-Topic]
Misschien handig als in dit geval de MGV webmaster RSS aan het forum hangt (liefst per topic), zodat je met een gratis NewsReader (https://www.rssreader.com) een sign krijgt als er weer nieuws is?? :roll:

je kan instellen dat je elke x een mailtje krijgt wanneer er is gereageerd op de topic waar je actief bent! daarom kan ik altijd snel reageren :)
 
Jep, en volgens mij moet er ook ergens al een rss rond hangen van het forum... Ik moet hem alleen nog ff opsnorren...
 
Re: RSS

je kan instellen dat je elke x een mailtje krijgt wanneer er is gereageerd op de topic waar je actief bent! daarom kan ik altijd snel reageren :)

Nou, ik denk dat een hoop mensen blijer zullen zijn met RSS. Ik persoonlijk vind dit in iedergeval overzichtelijker :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan