• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Foutmelding: Your host is not fully CI+ compliant

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

polcyn

hoi

Ik heb een samsung PS50B551T3PXXC
kocht vandaag de ci+ modulen maar krijg hme niet aan de gang..
krijg de melding:
Your host is not fully CI+ compliant

ik weet ook niet of de smartcard goed geactiveerd is aangezien ik nergens een melding verder van krijg.
Ik heb geen andere digitale ontvanger.

Wat doe ik fout??
Ik las eerder dat de medlig betekent dat de tv de module niet ondersteund met deze melding maar heb de bon en doos gecontroleerd en het is echt dit toestel. met de xxc erbij!

Ik heb trouwens het hele proces gevolgd zoals hier beschreven maar heb nu al mijn zenders eraf gegooid en het werkt gewoon niet!

wie kan me helpen?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik las eerder dat de medlig betekent dat de tv de module niet ondersteund met deze melding maar heb de bon en doos gecontroleerd en het is echt dit toestel. met de xxc erbij!


Heb je ook de sticker op de TV zelf gecontroleerd?
 
ik heb nu een berichtje via website Ziggo dat kaart geactiveerd moet zijn..

vandaag weer de hele dag bezig maar het lukt niet.. inmiddels al voor 10 euro gebeld met ziggo en samsung..
ze denken dat de software verouderd is maar de tv wil geen nieuwe software accepteren. iemand hier probelemen mee gehad??

zelf samsung weet geen oplossing meer..
word hier hopeloos van..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nu een berichtje via website ziggo dat kaart geactiveerd moet zijn..

vandaag weer de hele dag bezig maar het lukt niet.. inmiddels al voor 10 euro gebeld met ziggo en samsung..
ze denken dat de software verouderd is maar de tv wil geen nieuwe software accepteren. iemand hier probelemen mee gehad??

zelf samsung weet geen oplossing meer..
word hier hopeloos van..

helaas je TV is niet CI+ compliant zoals de melding ook weergeeft !
Je kunt geen gebruik maken van de CI+ CAM
kijk voor de zekerheid nog eens in het menu v/d TV wat de TV zelf weergeeft v.w.b. het model / type en software
 
helaas je TV is niet CI+ compliant zoals de melding ook weergeeft !
Je kunt geen gebruik maken van de CI+ CAM
kijk voor de zekerheid nog eens in het menu v/d TV wat de TV zelf weergeeft v.w.b. het model / type en software


en waar is dit op gebasseerd? dit toestel staat op lijst bij goedekeurde toestellen van ziggo!! waarom zal deze dan volgens u niet geschikt zijn? volgens samsung is hij wel zeker geschikt maar de juiste software ontbreekt!
graag een reactie
bvd
 
en waar is dit op gebasseerd? dit toestel staat op lijst bij goedekeurde toestellen van ziggo!! waarom zal deze dan volgens u niet geschikt zijn? volgens samsung is hij wel zeker geschikt maar de juiste software ontbreekt!
graag een reactie
bvd
Anoniem is degene bij Ziggo die mede de certificering doet en betreffende lijst maakt. Ik denk dat het handig is om het gevraagde model/type/software nog even aan hem te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan