• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Grotere Harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
5400 of 7200 toeren

Wat werkt beter 5400 of 7200 toeren, iemand hier ervaring hiermee ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt grotere Harde Schijf in de Cisco?

Werkt het bij iemand (een grotere HD)? Ik heb er een Western Digital (WD) 640 Gb schijf ingezet, maar de Cisco recorder gebruikt hem slechts als 160 Gb (is te zien met percentage van de schijf wat nog leeg is; ik kan maar ruimt 20 uur HD opnemen).:cry::cry::cry:
Weet iemand hoe je een grotere HD laat werken in de Cisco? Moet je iets met sotware of firmware doen? Ik heb de Cisco alleen maar aan de kabel gehangen van Ziggo.
Hardstikke bedankt voor reacties!:applause:
Jan
 
Het zou dus impliceren dat je gewoon een nieuwe schijf erin kunt zetten en daar wordt dan gewoon een "ID" op aangemaakt door de Cisco ontvanger zelf?
Waarom beweert men dan dat het onmogelijk is?
Ik wacht toch maar even, eerst het apparaat 100% goed hebben werken (zit nu op 90%).
 
wie beweert dat dan?

Het zou dus impliceren dat je gewoon een nieuwe schijf erin kunt zetten en daar wordt dan gewoon een "ID" op aangemaakt door de Cisco ontvanger zelf?
Waarom beweert men dan dat het onmogelijk is?
Ik wacht toch maar even, eerst het apparaat 100% goed hebben werken (zit nu op 90%).

Wie beweert dat dan?
Als je een "blanco" lees nieuwe schijf uit de winkel er rechtstreeks in hangt werkt het gewoon...

suc6
 
Ik heb dat ergens in dit forum gelezen, wat voor een schijf moet erin komen?
Ik bedoel SATA of IDE ? Ik heb hem nog niet open gehad namelijk. Wat is een raadzame grootte?
 
Sata, ide kan er niet in. Ik heb overigens nog steeds weinig problemen met de schijf, -geen last van traagheid oid. Hoewel hij idd de grootte niet juist lijkt weer te geven.
 
Sata, ide kan er niet in. Ik heb overigens nog steeds weinig problemen met de schijf, -geen last van traagheid oid. Hoewel hij idd de grootte niet juist lijkt weer te geven.

Waarschijnlijk zal dat een kwestie zijn van een FirmwareUpdate?!? Maar of Ziggo dat weer zal ondersteunen?
 
Werkt het bij iemand (een grotere HD)? Ik heb er een Western Digital (WD) 640 Gb schijf ingezet, maar de Cisco recorder gebruikt hem slechts als 160 Gb (is te zien met percentage van de schijf wat nog leeg is; ik kan maar ruimt 20 uur HD opnemen).:cry::cry::cry:
Weet iemand hoe je een grotere HD laat werken in de Cisco? Moet je iets met sotware of firmware doen? Ik heb de Cisco alleen maar aan de kabel gehangen van Ziggo.
Hardstikke bedankt voor reacties!:applause:
Jan

Heb toch ECHT een probleem met die 640 Gb Western Digital (7200 rpm, 16 Mb) HD; hij gaat bij opnemen gewoon naar 0 of 1 % vrije ruimte en weigert dan verder op te nemen (tenzij je een eerder eopname delete), helaas! Neemt dus dan maar totaal 20 uur HD-films op, wat overeenkomt met originele 160 Hb HD die in de Cisco recorder/decoder zit zoals je hem van Ziggo ontvangt.
Is er iets aan te doen met b.v. Firmware en hoe dan?
Of de 640 HD op een bepaalde manier aan de PC "formateren"?
Heeft iemand dus echt goede tip wat te doen met dit HD-probleem, want 20 uur opname is echt te weinig voor mij.
Alvast hartelijk bedankt! Jan
 
hdd

Heb toch ECHT een probleem met die 640 Gb Western Digital (7200 rpm, 16 Mb) HD; hij gaat bij opnemen gewoon naar 0 of 1 % vrije ruimte en weigert dan verder op te nemen (tenzij je een eerder eopname delete), helaas! Neemt dus dan maar totaal 20 uur HD-films op, wat overeenkomt met originele 160 Hb HD die in de Cisco recorder/decoder zit zoals je hem van Ziggo ontvangt.
Is er iets aan te doen met b.v. Firmware en hoe dan?
Of de 640 HD op een bepaalde manier aan de PC "formateren"?
Heeft iemand dus echt goede tip wat te doen met dit HD-probleem, want 20 uur opname is echt te weinig voor mij.
Alvast hartelijk bedankt! Jan

Misschien een Samsung 1tb kopen.
https://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00581406&src=TWK
Ik heb deze rechtstreeks vanuit de verpakking dus brand new aan de Cisco gehangen.
Na opstarten even tijd geven en draaien.
Werkt goed. Percentage klopt inderdaad niet meer, maar ik heb al meer opgenomen en blijft ok.
Misschien is de HDD niet geschikt omdat Cisco mogelijk niet alle schijven ondersteunt?

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan