• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bezorger was vandaag (weer) aan de deur

van de 5 dagen dat hijh in het dorp rijdt, is hij er 3 á 4 bij ons wel :)
( 1330 - koffie met melk al klaar > 1332 rijdt hij de straat in :P )

vandaag weer aan de deur, hé geen Ziggo in de bus "nee, wacht jij er OOK al op? " zegt hij vrolijk

dus nu is het 'probleem' van vragen al verplaatst naar de bezorgers ...:applause:
 
Yep... gisteren lag hij binnen hoor, mijn nieuwe Arris modem. Dus nu kan ik in Bavel (omgeving Breda) ook genieten van mijn 50mbit/5mbit :) :)

Alleen ff een nieuwe router halen vanmiddag ;)
 
Mijn bezorger was vandaag (weer) aan de deur

van de 5 dagen dat hijh in het dorp rijdt, is hij er 3 á 4 bij ons wel :)
( 1330 - koffie met melk al klaar > 1332 rijdt hij de straat in :P )

vandaag weer aan de deur, hé geen ziggo in de bus "nee, wacht jij er OOK al op? " zegt hij vrolijk

dus nu is het 'probleem' van vragen al verplaatst naar de bezorgers ...:applause:
Grappig... ik heb het wachten op die modem juist helemaal gecanceld.
 
Yep... gisteren lag hij binnen hoor, mijn nieuwe Arris modem. Dus nu kan ik in Bavel (omgeving Breda) ook genieten van mijn 50mbit/5mbit :) :)

Alleen ff een nieuwe router halen vanmiddag ;)

Grrr.... 15 Km, en nog steeds geen mail :thumb up:

ben blij dat ik dit weekend toch geen tijd heb :)
 
Volstrekt willekeurig dus... zoals reeds vermeld.

Er zal wel niet iemand met een lottomachine bezig zijn bij Ziggo. Ik denk dat er wel een systeem in zit, maar dat dat gewoon moeilijk te achterhalen is.
Om maar even op de Shakespeare toer te gaan:

There must be a method in Ziggo's madness.
 
Er zal wel niet iemand met een lottomachine bezig zijn bij Ziggo. Ik denk dat er wel een systeem in zit, maar dat dat gewoon moeilijk te achterhalen is.
Om maar even op de Shakespeare toer te gaan:

There must be a method in Ziggo's madness.
Tja... kan me er niet meer druk om maken :frons:
 
Gisteren het Alles-in-1-Extra pakket ontvangen, slechts 3 dagen na mijn abonnementswijziging. Het modem dat ik kreeg is de Ubee EVM3200. Ik mag tevreden zijn met de snelheid :thumb up:

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan