• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of het nodig is dezelfde post tweemaal te plaatsen. Mijn antwoord hierop vind je hier. Je had ook zelf gewoon eenmaal kunnen posten en, indien relevant in een ander topic, ernaar kunnen linken.

Omdat het topic door de Mod. gesloten werd i.v.m. off topic heb ik het hier opnieuw geplaatst om dat het hier wel redelijk ON topic is. :oyeah:

Aanvulling
Ter aller duidelijkheid ik ben zeer tevreden met mijn AIE plus abonnement.
Normaal gesproken zou een Alles In Een pakket je voordeel moeten opleveren, maar:

Een overstap van Internet Z3 naar AIE Extra geeft je een snelheidsvoordeel
Een overstap van Internet Z2 naar AIE Plus geeft je een snelheidsvoordeel
Een overstap van Internet Z1 naar AIE Basis geeft je een snelheidsnadeel


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus niet, in mijn optiek is het volgende :

Internet Z1 = 19,95
Televisie (basis) = 16,95 ( standaardpakket - GEEN extra kanalen
Telefonie Z1 = 9,95

Totaal = 46,85
( volgens mij moet je er zelfs nog 15,-analoog kabeltv kosten bijberekenen maar niet zeker van )

dan ....

Alles in 1 basis = 39,95

verder geen bijkomende kosten

dus 7 euro voordeliger ( indien de analoge kosten nog komen 23 euro )

Dus je heb geen nadeel, alleen een ander type pakket
en daar zit langs de ene kant natuurlijk verschil t.o de andere

Ik begrijp dus ook niet waarom mensen 'moeilijk' rekenen, technisch ten opzichte van 'losse' abbonementen, ben je 3 euro meer kwijt, voor 10x de snelheid ( straks 20x )

ergo de keuze is zoals mijn voorganger al zei, bij geen behoefte, is een Ain1basis prima, maar voor normaal tot goed gebruik is het extra pakket de optie

( en voor 80% van de mensen hier, is het een pluspakket )

maar ook dit gaat weer offtopic :)
 
Dus niet, in mijn optiek is het volgende :

Internet Z1 = 19,95
Televisie (basis) = 16,95 ( standaardpakket - GEEN extra kanalen
Telefonie Z1 = 9,95

Totaal = 46,85
( volgens mij moet je er zelfs nog 15,-analoog kabeltv kosten bijberekenen maar niet zeker van )

De televisie basis in je berekening zijn de kosten al voor Analoog:wink:
 
Dat wist ik niet zeker nee,
ik ben vorig jaar overgegaan naar Ain1 extra, en betaal in totaal nu 16 euro minder, t.o Z3 + tvdigitaal alle pakketen & telefoon

En een tv Z1 is dan nog zonder uitbreidingen op de kanalen
terwijl je in een Ain1 pakket nog 6 wisselende kanalen "krijgt"

het gaat me meer om de kromme gedachtegang, dat een pakket nadeliger is dan de andere
 
Zeg nou niet dan gaat brammetje weer de hele dag ze modem resetten en hebben wij straks storingen omdat de dchp server overbelast raakt :no:
Vandaag al 30 keer gereset... :evil:

Nee, geintje natuurlijk :schater: maar moet bekennen dat ik wel even het modem van het stroom heb gehaald om toch even te checken, geen resultaat nog. Ach, weet je, het komt vanzelf.
 
Dwz iedereen moet wachten tot de laatste is uitgerold?

Nee, want dan ga je idd storingen in de hand werken,
nu kunnen ze gefaseerd opvoeren

per postcode groep, EN hebben ze in de hand wie er wanneer de upgrade heeft

de helft van brabant krijgt waarschijnlijk dit weekend de upgrade, omdat ze al een modem hebben en de andere helft krijgt in de loop van 14 dagen een modem, en heeft dan 'meteen' de upgrade erbij

dus kun je 4 groepen onderscheiden ( wel modem - wel upgrade / geen modem - wel upgrade & wel modem -(nog) geen upgrade / geen modem - (nog) geen upgrade )

best slim :P
 
Dwz iedereen moet wachten tot de laatste is uitgerold?
Ik denk ook niet dat Gizmo© die uitspraak had gedaan als hij 1 van de eersten had geweest die de upgrade had mogen ontvangen... ;)

Tuurlijk wil ik zelf die verhoging ook erg graag hebben, maar ja, internet doet het (en wel erg goed) en die verhoging is alleen maar erg mooi meegenomen, geen echte must. Dus dat beetje geduld is makkelijk op te brengen. Nu krijg je natuurlijk weer al die compensatie-opmerkingen. Dat mensen compensatie willen hebben omdat ze de snelheid nog niet halen die anderen al wel hebben... tipje: voor 1 juli hoef je zeker niet te klagen ;)
 
Misschien off topic, maar ik zeg "Geduld is een schone zaak" . :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan