• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Automatische incasso terug laten storten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En bij de @Home klanten doet er helemaal nog niks, je wordt nog steeds doorverwezen naar de @Home site.
Zal mij benieuwen als we daar straks ook de nieuwe factuur kunnen zien.
 
En bij de @Home klanten doet er helemaal nog niks, je wordt nog steeds doorverwezen naar de @Home site.
Zal mij benieuwen als we daar straks ook de nieuwe factuur kunnen zien.

Hier snap ik nou helemaal niets van: je wordt toch keurig doorverwezen? Je kunt alle facturen nog steeds inzien en als je ook nog telefoon via de kabel hebt, ook nog gespecificeerd je belkosten! Je weet toch dat het een paar maanden kan duren voordat alles Ziggo is. Of wordt je meegesleurd in de klaagzang van dit moment?. Alles functioneert toch nog steeds zoals het moet?....Nou dan!
 
Dat zeg ik toch dat je wordt doorverwezen!
Zeg alleen zal mij benieuwen als de nieuwe factuur daar ook nog komt te staan!
En ik wordt niet meegesluurd hoor! Ben een tevreden klant!
 
Eerst kregen we elke maand keurig per post een papieren factuur van Casema.
Vorig jaar is dit uit winstbejag afgeschaft en kan je de rekening raadplegen bij de klantenservice pagina's van Casema.

Nu is het Ziggo geworden en is het sinds de overgang nog niet mogelijk geweest de factuur te raadplegen. Maar je raadt het al, de automatische incasso gaat natuurlijk wel gewoon door!

Ik zit er hard over na te denken om deze automatische afschrijving maar lekker te laten terugstorten op mijn rekening door de bank. Ik ga toch geen geld betalen aan een bedrijf zonder inzage te hebben in de factuur???

Eerst inzage in een gespecificeerde factuur, dan volgt pas betaling!!!!


Tja.... ik snap je fustratie.... maar ik denk dat je alleen je zelf er mee hebt. Je kan inderdaad het bedrag door je bank terug laten storten op je eigen rekening als ziggo onrechtmatig heeft afgeschreven. Maar onrechtmatig is het niet, want je hebt je abbo niet opgezegd. en je maakt nog steeds gebruik van hun diensten.
Als je echt van ziggo af wilt, moet je het opzeggen. Maar hier zit natuurlijk wel een opzegtermijn aan verbonden. (ik geloof een maand momenteel)
 
Volgens mij wordt er nog niets afgeschreven middels een automatische incasso.

Vervaldag van de factuur (voor de maand juni is 4 juni) is bij Casema/Ziggo de datum waarop de automatische incasso plaats vindt.

Zo is het altijd geweest, gisteravond eventuele afschrijvingen gecontroleerd en ja hoor nog niets afgeschreven.

Dus heeft er nog geen automatische incasso plaatsgevonden en valt er ook niets terug te storten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan