• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
En vergeet overdinkel niet,
het kleine plaatsje in het verre oosten verder naar het oosten kan niet in nederland. anders sta je in Duitsland

Ik heb hier ook nog geen mail gehad, als ze mij maar niet vergeten:pompom:
 
Daar heeft @Home een paar jaar terug ook last van gehad door een brand bij de toenmalige verscheper ETB. Alle verzendorders (enkele duizenden) van een bepaalde dag waren hierdoor mislukt, maar werden niet door ETB als mislukt teruggemeld, waardoor de klanten niets kregen, en @Home pas weken later via klachten merkte dat er die dag iets mis was gegaan.
 
Hier in Landgraaf ook nog niets vernomen. We wachten rustig af. Ondertussen eens rondneuzen naar een geschikte (Linksys) router. :)

Ook in Sittard nog niks al heb ik wel iemand uit Geleen gezien dat hij het nieuwe modem met snelheid had. Weet niet meer of dat hier op het forum was of bij Tweakers.
 
Als je het Docsis 3.0 modem eenmaal goed ingesteldt hebt is hij daarna wel superstabiel (hier tenminste :))
Hier in Frankrijk ook nog niks ontvangen maar ik maak me hier niet druk.Ik heb alle tijd van de wereld.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.3; U; Series60/3.2 NokiaE75-1/100.48.78 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Factuur zenden en een splitter opsturen zijn twee zaken die niets met elkaar te maken hebben.
Maar ik zou de HD bellen en vragen waar de splitter zich bevindt.
Ik zie hier net een helicopter voorbij komen alleen hij is een beetje uit koers (Frankrijk) :-)
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.3; U; Series60/3.2 NokiaE75-1/100.48.78 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Ik zie hier net een helicopter voorbij komen alleen hij is een beetje uit koers (Frankrijk) :-)
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.3; U; Series60/3.2 NokiaE75-1/100.48.78 Profile/MIDP-2.1 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Dan zou ik maar niet gaan zwaaien naar hem, anders dropt hij je MoDem daar :mrgreen:
 
Goh, is het hier Ziggo dag in de wijk ofzo ? Zie hier overal van die ziggo busjes rondrijden :mrgreen: Zou het dan zover zijn :frons:
 
Goh, is het hier ziggo dag in de wijk ofzo ? Zie hier overal van die ziggo busjes rondrijden :mrgreen: Zou het dan zover zijn :frons:

Zag ik vandaag ook service onderhoud stond op het bussie. Alleen dan in 1 plaats van mijn plaats af. :giveup:
 
Hier in Italie ook nog steeds niets... Ach toch te warm om er iets mee te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan