• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chapeau Ziggo!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hkevers

Forum Gebruiker
Berichten
24
Een paar maanden geleden heb ik hier lopen mopperen dat na de fusie met UPC de internetsnelheid in gebied 7441 niet omhoog maar juist sterk naar beneden ging. In de tussen tijd is het echt beter geworden.
Zie:

https://drive.google.com/folderview...dmZWdETUpiUXJwZTI5NWtUNVhBOWl3Zlk&usp=sharing

Dit was mijn laatste maandelijkse update, nog de hartelijke groeten aan de quasi deskundigen hier, die nooit aan Ziggo en zichzelf twijfelen maar wel aan een onafhankelijke dienst als SamKnows. :frons:

Groet, Herman
 
Oké, maar misschien beter dan om dit aan Ziggo zelf te melden. Volgens mij wordt dit topic nummer 3 (of 2) waarin Samknows wel/niet betrouwbaar is?

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Een paar maanden geleden heb ik hier lopen mopperen dat na de fusie met UPC de internetsnelheid in gebied 7441 niet omhoog maar juist sterk naar beneden ging. In de tussen tijd is het echt beter geworden.
Zie:

https://drive.google.com/folderview...dmZWdETUpiUXJwZTI5NWtUNVhBOWl3Zlk&usp=sharing

Dit was mijn laatste maandelijkse update, nog de hartelijke groeten aan de quasi deskundigen hier, die nooit aan Ziggo en zichzelf twijfelen maar wel aan een onafhankelijke dienst als SamKnows. :frons:

Groet, Herman
Ik twijfel soms aan mezelf, maar als ik de snelheid controleer via speedtest.ziggo.nl (of www.speedtest.net of ...) dan heb ik altijd 120 Mb zonder problemen. En ik wel best ook via SamKnows gaan testen, maar tot nu toe krijg ik geen enkele reactie van hun kant, dus dat wordt lastig.
En ik twijfel soms ook aan Ziggo maar als er problemen zijn worden die (in mijn geval) ook gewoon opgelost.
En sommige mensen hier zijn misschien inderdaad iets minder deskundig dan anderen, maar daarom is het hier ook een gebruikers forum waar gebruikers andere gebruikers proberen te helpen.
En als je na een paar maanden nog steeds problemen hebt ondanks alle goedbedoelde adviezen en tips hier dan wordt het tijd om Ziggo in te schakelen denk ik.
 
Oké, maar misschien beter dan om dit aan Ziggo zelf te melden. Volgens mij wordt dit topic nummer 3 (of 2) waarin Samknows wel/niet betrouwbaar is?

Sent from my MI 3W using Tapatalk

Nog eens een zelfde topic aanmaken om alleen het gelijk te (denken) behalen, is niet alleen zo ontzettend kinderachtig (tenzij TS een knul van 14 is, dan kan ik er nog om lachen), maar ook nog eens forum vervuiling.

Nou, hkevers heeft zijn 'minute of fame' (ofwel: schreeuw om aandacht) wel weer gehad, en een prettige dag nog verder... :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan