• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Optische vezelkabel van samsung naar Suroundsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

loekieloek

Hoi Allemaal,

is er een standdaard voor deze optische vezelkabels , met andere woorden zijn er verschillende aansluitingen .

Ik heb de STB samsung H380R en wil deze aan mijn sony surround syteem koppelen om het geluid digitaal direct vanuit de samsung naar mijn surround systeem door te geven, nu lijkt het zo dat als ik de optische ingang van de samsung bekijkt of er iets van een plaatje inzit, en bij de sony is het een vierkante ingang????

wie weet het antwoord?:pompom:
 
Hoi Allemaal,

is er een standdaard voor deze optische vezelkabels , met andere woorden zijn er verschillende aansluitingen .

Ik heb de STB samsung H380R en wil deze aan mijn sony surround syteem koppelen om het geluid digitaal direct vanuit de samsung naar mijn surround systeem door te geven, nu lijkt het zo dat als ik de optische ingang van de samsung bekijkt of er iets van een plaatje inzit, en bij de sony is het een vierkante ingang????

wie weet het antwoord?:pompom:
Je kunt een "gewoon" toslink kabeltje gebruiken. Die "klepjes" die je ziet druk je gewoon weg met het kabeltje. Bijv. deze kabel van bol.com (https://www.bol.com/nl/p/elektronic...k-kabel-2-5-meter/9000000005736534/index.html) werkt bij mij prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan