• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Tarieven veranderd: downgraden......

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rbos

Ik heb het X-tra abonnement. Per 1 september 5 emailadressen erbij en meer homepageruimte.
De prijsverhoging wil ik niet omdat ik simpelweg niets heb aan al die emailadressen en homepageruimte. Ik heb 1 MK emailadres omdat dat moet en verder heb ik mijn eigen mailserver met onbeperkte emailadressen.
Wat is de beste optie?
Downgraden naar Power of overstappen naar de Powerbundel.

Zit die 15 euro basis tv in de prijs van de prijs van de Powerbundel of komt dit nog bovenop de 63 euro?

En krijg je van MK een telefoonnummer als ik nu alleen maar met 06 bel?
 
rbos zei:
Ik heb het X-tra abonnement. Per 1 september 5 emailadressen erbij en meer homepageruimte.
De prijsverhoging wil ik niet omdat ik simpelweg niets heb aan al die emailadressen en homepageruimte. Ik heb 1 MK emailadres omdat dat moet en verder heb ik mijn eigen mailserver met onbeperkte emailadressen.
Wat is de beste optie?
Downgraden naar Power of overstappen naar de Powerbundel.

Zit die 15 euro basis tv in de prijs van de prijs van de Powerbundel of komt dit nog bovenop de 63 euro?

En krijg je van MK een telefoonnummer als ik nu alleen maar met 06 bel?

Je kunt de spec's vergelijken op de Multikabel site.

Als je de powerbundel neemt betaal je 63.50 voor Radio/TV/Internet en telefoon, dus inclusief die 15.56 die je nu voor TV erbij betaalt en ook inclusief het Digitaal basispakket.

Neem je alleen Power, dan betaal je dus 15,56 (RTV) plus 47,95 (Power-Internet) is totaal € 63,51

Een Power-bundel kost dus 1 cent minder :wink: maar je hebt daarbij dan wel gratis telefoon en digitaal basispakket. Als je nu geen telefoonnummer hebt krijg je gewoon een nieuw nummer met een netnummer van je eigen woonplaats. Als je zelf niet belt kost je dat dus verder niets per maand. ( zie aanvraagformulier voor powerbundel)

Als je een nieuwe powerbundel neemt krijg je tegen een bijdrage aan verzendkosten een gratis digitale TV ontvanger. Of dat ook geldt als je downgrade weet ik niet, kun je vragen bij de klantenservice.
 
Heb hetzelfde abbo en heb die extra website ruimte en mailboxen niet nodig. vind het bijzonder dat je +/- 5 EUR per maand extra moet betalen voor iets wat de meeste mensen niet zien als een enorme verbetering van de specificaties of performance.

Waarom brengen ze niet gewoon een meerprijs uit voor de extra mailboixen en schijfruimte ipv het contract te verbreken en de opties op te dringen of anders moet je maar vertrekken of downgraden... heel bijzonder...
 
macput zei:
Waarom brengen ze niet gewoon
Omdat Multikabel nu de tarieven gelijk trekt met Casema en @Home. De beide laatstgenoemden hebben dit al in juni gedaan. De snelheden zijn bij Multikabel wel hoger dan bij de andere twee. De kans op een lager tarief zonder deze opties is dus nul, tenzij dit vanuit het moederbedrijf ingevoerd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan