• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Datalimiet

  • Onderwerp starter jennifer1402
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier hebben we een probleem met de reset van het datalimiet. We hebben gekeken op my Ziggo en dar staat de balk helemaal blauw. Maar de datum vanaf/tot zijn niet zichtbaar.Dus we hebben geen idee wanneer de datalimiet gereset wordt.

Iemand dezelfde ervaring?
 
Ook hier hebben we een probleem met de reset van het datalimiet. We hebben gekeken op my ziggo en dar staat de balk helemaal blauw. Maar de datum vanaf/tot zijn niet zichtbaar.Dus we hebben geen idee wanneer de datalimiet gereset wordt.

Iemand dezelfde ervaring?

Hier hetzelfde probleem. Ik gebruik de server van Ziggo niet eens, alleen een payserver. En ik heb mijn accountgegevens niet uitgeleend.

Trouwens wel off-topic. Heeft iedereen een einddatum van 01-01-2010 bij zijn producten staan?
Reeds gevonden in ander topic :oops:
 
Hopelijk kan hier iemand van ziggo uitsluitsel over geven?

Helpdesk bellen helpt meestal toch niet
 
Helaas ondervind ik ook het probleem, waarbij de datums er niet staan. Uit mijn hoofd weet ik nog, dat het op de 4de reset word. Maar ik vind het een beetje vreemd, dat ik al sinds eergister 100 Gb, verbruikt heb. Maar aan de andere kant. Als je dagelijks 3 Gb download, kom je snel aan de 100. Kan ook zijn dat het reeds van 2 maanden is.

Payserver ga ik echt niet nemen. Betaal al genoeg aan het @Home/Ziggo abonnement.
 
Mij valt het ook op dat de info bij mijnziggo, nieuwsgroepen totale onzin in, al weken lang staat er

Je kunt een vaste hoeveelheid data van en naar nieuwsgroepen versturen. De leden van je eigen groep maken hier ook gebruik van. Hieronder zie je hoeveel er door de leden van je groep verbruikt is.
50 Gb dataverkeer verbuikt
(vanaf )​
0 Gb nog over
(tot )
Dit wil zeggen, er staat geen vanaf datum, geen tot datum en zonder te downloaden staat er gelijk na het moment van de reset alweer 50GB verbuikt (inclusief foute spelling.) Volgens mij moet er eens iemand wakker worden bij Ziggo want volgens mij klopt er iets niet helemaal.
 
Door deze melding, kan ik nou niet de twee films en spel verder downloaden. Morgen maar eens met Ziggo bellen. Ik betaal immers 48 euro voor hun service. Voorheen nooit problemen gehad, nu deze onzin. Normaal werd bij @Home op de 4de de reset gedaan. Nu staat er geen datum.
 
Door deze melding, kan ik nou niet de twee films en spel verder downloaden.

Dat de gegevens op de mijnziggo site niet kloppen wil nog niet zeggen dat de newsserver zelf niet weet hoeveel er al gebruikt is. Als je dat niet te veel werkt lijkt kun je even "handmatig" inloggen om te kijken hoeveel je nog over hebt:

Code:
$ telnet news.quicknet.nl 119
Trying 213.132.189.35...
Connected to news.quicknet.nl.
Escape character is '^]'.
200 cache90 NNTPSwitch-0.12-ziggo-alk-2009-11-04, 68379 groups available, posting allowed, slot 328, connections 1
AUTHINFO USER zapp.brannigan
381 More Authentication Required
AUTHINFO PASS eh
281 Authentication Accepted, 1963553153 Bytes remaining
QUIT
205 Exit articles 0, bytes 0, groups 0, posts 0, postbytes 0
Connection closed by foreign host.
 
dank je
maar hij vraagt om full emailadress die ik ook heb opgegeven maar hij rejected het.

Maar ik blijf er bij dat ZIGGO deze problemen moet oplossen. Ik heb nu uit nood een payserver genomen.
 
oeps :oops:

ik dacht dat je de newsserver van ziggo had gebruikt omdat we ook op een ziggo forum zitten.

Maar ik heb het gevonden en het werkt, datalimiet bereikt geeft hij aan.

maar wanneer het op 0 gezet wordt geen idee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan